اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

ملت بصیر ایران وفاداری خود از ولایت فقیه را نشان داد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: سربازان ولایت و ملت بصیر ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن وفاداری و حمایت همیشگی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان دادند.

ملت بصیر ایران وفاداری خود از ولایت فقیه را نشان داد

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: ولایت فقیه ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام است و امروز استکبار از نام ولایت فقیه در هراس است.

وی ادامه داد: نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به نقطه عطف خود رسید در روز 22 بهمن سال 1357 سرانجام مبارزات امت اسلامی به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد پهلوی را با بیش از 50 سال در ایران ریشه کن کرد و به نور انقلاب در ایران روشنایی بخشید.

کاظمی افزود: انقلاب اسلامی در سال 57 با مجاهدت، ایثار، فداکاری، وحدت، همدلی و مقاومت مردم و با رهبری بی‌نظیر حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن به پیروزی نهایی رسید.

وی افزود: انقلاب متعلق به مردم است و مردم با حضور خود در تمام صحنه‌ها نشان داده‌اند که مطیع امر ولایت بوده هستند و خواهند بود و این را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به جهانیان نشان دادند.

کاظمی بیان کرد: سربازان ولایت و ملت بصیر ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن وفاداری و حمایت همیشگی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان دادند.

مردم بار دیگر تیرهای خود را سمت استکبار نشانه گرفتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: یوم‌الله 22 بهمن درسال 57 که ثمره سال‌ها تلاش مردم ایران در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود رهبری حضرت امام خمینی(ره)  ثمر داد و مردم ضمن لبیک به ندای ولی زمان خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت‌الاسلام مجتبی عباسی خاطرنشان کرد: یوم الله 22 بهمن 57 انقلاب اسلامی در ایران  پس از سال‌ها مجاهدت، ایثار، فداکاری به رهبری بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی نهایی دست یافت.

وی یادآورشد: مردم برای دفاع از انقلاب باردیگر با حضور در راهپیمایی یوم اکبر 22 بهمن این روز عظیم و بیاد ماندنی در سنگر مقاومت تیرهای خود را که همان شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه است را با مشت‌های گره کرده به دهان دشمنان زدند که در تاریخ ثبت شد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول