اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-324

خداپرست: حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از اسلام و ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلاته‏خیج گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت حمایت از اسلام و ولایت فقیه که ارکان اصلی این انقلاب محسوب می‏شوند، است.

خداپرست: حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از اسلام و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی خداپرست در نشست فرهنگی و سیاسی که با حضور بانوان کلاته‏خیج برگزار شد، در سخنانی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با دست به دست دادن عواملی شکل گرفت و ما در این فرصت کوتاه این عوامل را بررسی می‌کنیم تا بدانیم این انقلاب چه شده که پیروز شد.

وی افزود: اولین عاملی که به کمک انقلاب آمد قیام برای رضای خدا بود که قرآن می‌فرماید «برای خدا قیام کنید حتی اگر یک نفر باشد» و امام با توکل برخدا این حرکت عظیم را آغاز و اسلام را زنده کرد.

استقامت و صبر عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه کلاته‌خیج تصریح کرد: دومین عاملی که باعث شکل‏گیری انقلاب شد، قیام سالار شهیدان بود که مردم با همین محرم و صفر و شرکت در عزاداری‌ها زیر بار یزید زمان نرفتند و این خروش در آنها ایجاد شد.

خداپرست خاطرنشان کرد: سومین عامل پیروزی انقلاب ایستادگی، استقامت و صبر بود که همانطور که قرآن می‌فرماید «فاستقم کما امرت» ما اکنون نیز بعد از 34 سال از پیروی انقلاب همچنان محکم و استوار ایستاده‌ایم و از انقلاب و اسلام و خون شهدا دفاع می‌کنیم.

وی گفت: باید صبر داشته باشیم تا این انقلاب به دست کفتاران و مستکبران نیفتد و گوش به فرمان ولایت باشیم که عامل پیروزی و ادامه حرکت این نهضت همین است.

امام جمعه کلاته‏خیج با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه افزود: بیداری رخ داده در کشورهای اسلامی ثمره ایستادگی شما و خون شهداست که باعث انقلاب‌های اسلامی در اقصی نقاط دنیا شده است.

تمام حرکات امام راحل زیر نظر امام عصر(عج) انجام می‌شد

خداپرست با اشاره به چهارمین عامل پیروزی ملت ایران بیان داشت: چهارمین عامل پیروزی انقلاب وجود امام عصر(عج) است که تمام حرکات امام راحل زیر نظر ایشان انجام می‌شد و خواسته خدا و امام عصر(عج) بود که این انقلاب پیروز و تاکنون با صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی آخرین عامل پیروزی را بصیرت عنوان کرد و افزود: عامل بصیرت بود که ما تاکنون انقلاب را حفظ کرده‌ایم و اگر ملت ما بصیرت نداشتند مانند زمان امام حسین(ع) و مردم کوفه می‌شدند که امام خود را دعوت و بعد او را تنها گذاشتند.

امام جمعه کلاته‏خیج تصریح کرد: ملت ما با بصیرت و هوشیاری در 22 بهمن ماه نیز حضور دشمن‌شکنانه خواهند داشت و قدرت پوشالی استکبار را به یاری خداوند متعال به نابودی خواهند کشاند و از اسلام و ولایت دفاع جانانه خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول