اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

شناخت عترت سبب شناخت ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر یزد شناخت عترت را عامل شناخت ولایت‌فقیه در جمهوری اسلامی دانست.

شناخت عترت سبب شناخت ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره عترت دانشجویی اظهار داشت: تنها راه خروج از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن، توسل به قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی هر آنچه دارد و به دست آورده است از تمسک به قرآن و توسل به عترت است.

وی افزود: در قرآن کریم بیش از 300 نکته مدیریتی و راه و روش زندگی عنوان شده است که در صورت رعایت این نکات به طور قطع موفق خواهیم بود.

فتوحی با بیان اینکه قرآن و عترت دو اصل جدایی‌ناپذیر هستند، خاطرنشان کرد: از روی شناخت قرآن هر چیزی ممکن می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با توسل به قرآن و شناخت عترت، ولایت فقیه را شناختند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: همین مسئله باعث شد تا با این ارتباطات اعمال خود را برای رضای خدا انجام دهند و راه خود را تا پای جان ادامه دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی یزد در برگزاری جشنواره عترت دانشجویی بیان داشت: این جشنواره با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با سیره و شخصیت معصومان برگزار می‌شود که خروجی خوبی هم خواهد داشت.

فتوحی با بیان اینکه همه ساله بسیج دانشجویی با محوریت یکی از ائمه ‌اطهار (ع) جشنواره عترت را برگزار می‌کند، تصریح کرد: امسال به دلیل فرارسیدن دهمین دوره این جشنواره و با توجه به برخی اهانت‌‌های صورت گرفته به شخصیت والای امام هادی(ع) مقرر شده است تا با موضوعیت و محوریت این امام بزرگوار برگزار شود.

به گزارش فارس، دهمین جشنواره عترت دانشجویان بسیجی کشور به مدت سه روز به میزبانی بسیج دانشجویی استان یزد و با حضور 250 نفر از دانشجویان بسیجی برگزیده از بیش از 100 دانشگاه کشور در دانشگاه یزد آغاز شده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/90004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول