اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

راهپیمایی در شوشتر و دزفول آغاز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن شهرستان شوشتر و دزفول دقایقی پیش آغاز و اوج حضور مردم در شهرها نمایان شد.

راهپیمایی در شوشتر و دزفول آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، راهپیمایی 22 بهمن شهرستان شوشتر که با استقبال بی‌نظیر مردم از ساعاتی پیش در میدان 17 شهریورماه تجمع کرده بودند با سردادن شعار الله اکبر آغاز شد.

حضور مردم و مسئولان در این راهپیمایی بسیار چشم‌گیر است و مردم با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و تراکت‌های مختلف مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند.

مسئولان به ویژه روحانیت شوشتر در این مراسم حضوری پرشور دارند و در این مسیر دوشادوش مردم همانند روزهای نخستین انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

*دزفول مظهر حضوری انقلابی

مردم دزفول که از ساعاتی پیش مقابل بقعه امامزاده سبزقبای دزفول تجمع کرده بودند، راهپیمایی پرشور خود را آغاز کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

مردم در این شهرستان مقاوم که نام پایتخت مقاومت ایران را نیز با خود یدک می‌کشد حضوری پرشور داشته و مردم و مسئولان در این مراسم انقلابی حضوری پررنگ دارند.

مسیرهای منتهی به امامزاده سبزقبا ترافیک سنگینی دارد و تردد به صورت پیاده نیز به سختی انجام می‌شود  و لحظه به لحظه حضور مردم در این راهپیمایی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول