اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز راهپیمایی یزد ساعت 10 / تغییر مسیر راهپیمایی یزد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در یزد و 65 نقطه دیگر از این استان تا کمتر از یک ساعت دیگر آغاز می‌شود اما این بار مسیر راهپیمایی در مرکز استان از امامزاده جعفر(ع) آغاز می‌شود.

آغاز راهپیمایی یزد ساعت 10 / تغییر مسیر راهپیمایی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد راهپیمایی یزد که همواره از میدان مجاهدین یا همان میدان شهید بهشتی آغاز می‌شد، امسال از مقابل امامزاده جعفر(ع) آغاز می‌شود.

از آنجا که خون پاک اغلب شهدای انقلاب اسلامی در راهپیمایی‌ها و ... خونشان در خیابان قیام به زمین ریخته شده است، راهپیمایی یزد پس از آغاز از مقابل امامزاده جعفر(ع) در خیابان قیام ادامه می‌یابد و پس از آن به سمت میدان شهدا و تکیه امیرچخماق ادامه می‌یابد.

ادارات، نهادها، هیئت‌های مختلف ورزشی و مذهبی، جامعه روحانیون، اصناف مختلف و ... طی اطلاعیه‌های مختلفی ضمن دعوت از مردم یزد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حضور گسترده خود را در راهپیمایی این روز اعلام کرده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در اطلاعیه‌ای از عموم مردم دارالعباده استان دعوت کرد تا در 65 نقطه استان یزد با حضور باشکوه خود دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کنند.

در این اطلاعیه آمده است: حمد و ثنای بی‌کران خداوند یکتای بی‌همتا را که به فضل و کرم حضرتش، نعمت بی‌بدیل انقلاب اسلامی و الطاف پربرکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) را تقدیر تاریخی ملت ایران ساخت تا زندگی شرافتمندانه مردمان این مرز و بوم به شوق حسن عاقبت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگوی ملت‌های دیگری شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت مسلمان و انقلابی ایران در طلیعه سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌هایی استوار و سرشار از بصیرت، بزرگی و عظمت خدای جل جلاله را از عمق جان و عمل فریاد بر می‌آورد و با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر حکیم خویش، بر صبر و استقامت و وحدت کلمه تا تحقق کامل وعده‌های الهی، جانانه پای می‌فشارد.

در این بیانیه آمده است: امسال در حالی در آستانه بزرگداشت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که در طلیعه پنجاهمین سالگرد نهضت حضرت امام خمینی(ره) که از 15 خرداد 1342 رقم خورده است، قرار داریم و این نشان از تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی دین مبین اسلام و مکتب خمینی کبیر دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان یزد ضمن تبریک سی و چهارمین بهار آزادی در این ایام سراسر سرور و نشاط و در روزگار نورانی انتظار فرج حجت حق حضرت صاحب الزمان(عج) از تمامی آحاد، اقشار، اصناف مختلف، مردم ولایتمدار دارالعباده و دارالعلم یزد، تشکل‌ها و احزاب، گروه‌ها و جریانهای سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) دعوت کرد تا در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه که با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شکن و عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته‌های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانند و با شهدا و امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی امروز یزد از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2464/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول