اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نمایش دستاوردهای انقلاب صورت می‌گیرد

پرواز پهپاد بر فراز آسمان جبالبارز در حاشیه راهپیمایی

خبرگزاری فارس: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن و در راستای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، پرواز پهپاد بر فراز آسمان جبالبارز انجام می‌شود.

پرواز پهپاد بر فراز آسمان جبالبارز در حاشیه راهپیمایی

علیرضا حسام‌عارفی فرمانده گردان 210 عاشورای جبالبارز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: از همه مردم ایران دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه  به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و بار دیگر با ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

وی افزود: مردم شهر جبالبارز همانند سایر ایرانیان همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی بار دیگر جواب دندان‌شکنی به دشمنان داخلی و خارجی و در رأس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌دهند.

حسام‌عارفی با اعلام خبر پرواز پهپاد ایرانی بر فراز شهر جبالبارز در حاشیه راهپیمایی تصریح کرد: این برنامه توسط پایگاه ناحیه مقاومت بسیج الغدیر شهر جبالبارز تدارک دیده شده است.

وی ابراز داشت: بر همین اساس 22 بهمن ماه جاری یک فروند پهپاد ساخت ایران به صورت نمادین با حضور مسئولان محلی و شهرستان جیرفت و همچنین مردم ولایتمدار و انقلابی جبالبارز بر فراز این شهر به پرواز درمی‌آید.

حسام‌عارفی با بیان اینکه دانشمندان و متخصصان ایرانی با بومی‌سازی صنعت پهپاد شعار «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کردند، عنوان کرد: این پهپاد نمونه کوچک یک پهپاد آموزشی نظامی است که با هدف نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه صنعت پهپاد به پرواز در می‌آید.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول