اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

4 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن یزد دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از راه‌اندازی چهار غرفه فرهنگی ورزشی برای پذیرایی از راهپیمایان در مسیر راهپیمایی خبر داد.

4 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن یزد دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سیدحسن حسینی از راه‌اندازی چهار غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی امروز برای پذیرایی از راهپیمایان خبر داد و اظهار داشت: این چهار غرفه در میدان بعثت مستقر می‌شوند و محصولات فرهنگی نظیر سربند، لوح فشرده از سرودهای انقلابی و پوسترهای راهپیمایی به همراه پرچم را بین راهپیمایان توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به حضور گردشگران خارجی در سی و چهارمین جشن بهار انقلاب خاطرنشان کرد: برای نخستین بار از گردشگران خارجی برای شرکت در جشن بهار انقلاب دعوت به عمل آمده است تا همگام با مردم دارالعباده یزد در این جشن شرکت کنند.

حسینی با توجه به اینکه حضور گردشگران خارجی در راهپیمایی 22 بهمن با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و خانه فرهنگ اسلام و ایران انجام گرفته است، عنوان کرد: با حضور این گردشگران شاهد صدور بیش از پیش انقلاب اسلامی به مردم خداجو و آزادی‌خواه دیگر کشورهای مستبد جهان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد، نصب بنر در مسیر راهپیمایان برای ثبت دل نوشته‌های انقلابی مردم را یادآور شد و اظهار داشت: به منظور ثبت خاطرات مردمی و احساسات عموم اقشار جامعه در سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این تابلوها در مسیر راهپیمایان نصب می‌شود.

وی ارائه بادکنک به دانش آموزان، نقاشی بر روی صورت کودکان و پذیرایی از راهپیمایان را از دیگر برنامه‌های روز جشن 22 بهمن در یزد برشمرد.

انتهای پیام/2464/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول