اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان ـ 1

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در نگین کویر ایران

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن از دقایقی پیش در بیش از 55 نقطه خراسان‌جنوبی سرزمین فرهنگ، طلا و یاقوت سرخ آغاز شد.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در نگین کویر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، راهپیمایی 22 بهمن در برخی نقاط استان از ساعت 9 بامداد امروز آغاز شده و سیل خروشان جمعیت در مسیر مشخص شده حضور پیدا کرده‌اند.

مردم بیرجند از دقایقی پیش در میدان امام خمینی(ره) این شهر حضور پیدا کردند تا با انسجام و یکپارچگی راهپیمایی تاریخ‌ساز 22 بهمن‌ماه به سمت میدان قدس را آغاز کنند.

آنان آمده‌اند تا لبیکی دیگر به ندای مقام معظم رهبری بدهند و یک بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که ایران کوفه نیست و پشت سیدعلی به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران گرم است.

اینجا خراسان‌جنوبی شرقی‌ترین استان کشور است که مردم مرزنشینش با وجود همه مشکلاتی که بر گرده آنها سنگینی می‌کند ثابت کردند هیچ‌گاه پشت انقلابی که روزی با حضور خود این مردم و رهبری امام به پیروزی رسیده را خالی نمی‌کنند.

 

بیرجندی‌ها آمده‌اند تا بگویند زمستان گذشت و باز هم روسیاهی برای ذغال‌هایی ماند که چند وقت است در تریبون‌های مختلف و با رنگ و لعاب‌های متفاوت اوضاع ایران را به گونه‌ای نشان می‌دادند که ملت ایران دیگر از نظام خود رضایت ندارد.

قاینی‌ها فوج فوج به خیابان‌ها می‌آیند تا باز هم حماسه‌ای دیگر در تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و باز هم ملت ایران نشان دهد که تحت هر شرایطی دست از حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران که قرار است به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شود، بر نمی‌دارد.

مردم فردوس هم آمده‌اند تا بگویند: ملت ایران امروز الگوی بیداری اسلامی در منطقه است و چشم امید همه محرومان، مظلومان و ستم‌کشیدگان جهان به انقلاب ما بسته شده و امروز حضور گسترده مردم و طنین ندای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست بارقه امید دیگری در چشمان همه مظلومان عالم است.

از سرایان، سربیشه، بشرویه، درمیان، نهبندان، خوسف و زیرکوه نیز خبر می‌رسد امروز همه آمده‌اند، پیرزنان و پیرمردانی که هزاران خاطره از دوران پیروزی انقلاب در ذهن دارند و امروز تجدید خاطره‌ای برای آنها شد، از جوانانی که فقط خاطرات آن دوران را شنیده‌اند اما با تمام وجود ندای مرگ بر استکبار را سر می‌دهند تا پشت دشمنان نظام را بلرزانند و نشان دهند که "دشمنان خوب بدانند در این ایل غریب * گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز" و امروز چه زیبا این اشعار را با حضور خود معنا کردند.

امروز صحنه‌ای برای تجلی بصیرت ملت ایران است، آزمونی دیگر که باز هم ملت ایران با سرافرازی از آن بیرون آمد تا بعدها فرزندان این انقلاب به این حماسه افتخار کنند.

دشمن باید بداند انقلاب اسلامی نهالی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به درخت تناوری تبدیل شده که هیچ باد و طوفانی قادر به شکست آن نیست.

آری امروز سرزمین فرهنگ، طلا و یاقوت سرخ حال و هوایی دیگر دارد.

انتهای پیام/2248/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول