اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از 25 پروژه با 25 میلیارد ریال

برق خورشیدی لامپ روستاهای آذربایجان‌شرقی روشن می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از نصب سلول‌های خورشیدی در برخی روستاهای زیر 20 خانوار استان خبر داد.

برق خورشیدی لامپ روستاهای آذربایجان‌شرقی روشن می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف سرافراز در مراسم بهره برداری از 25 پروژه برق آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی 25 پروژه از سوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با مجموع 24 میلیارد و 615 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها علاوه بر پروژه‌هایی است که به طور مستمر در منطقه زلزله‌زده ارسباران اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود:  این پروژه‌ها در نواحی (شهرستان‌های) 17 گانه تحت مدیریت شرکت احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

سرافراز ادامه داد: این طرح‌ها شامل صدها کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی، برق رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار اصلاح خطوط 20 کیلو ولت، برق رسانی به چاه‌های کشاورزی بدون برق و از جمله تامین برق پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی نصب سلول‌های خورشیدی در برخی روستاهای زیر 20 خانوار و ساختمان اداری برق مهربان از دیگر پروژه های افتتاح شده در دهه مبارک فجر اعلام  کرد.

انتهای پیام/60002/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول