اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای لوله‌کشی گاز در بیشتر روستاهای عسلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای لوله‌کشی گاز در بیشتر روستاهای عسلویه خبر داد.

اجرای لوله‌کشی گاز در بیشتر روستاهای عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در نشست مسئولان و مردم روستای بندو اظهار داشت: شهرستان کنگان جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور دارد و بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این شهرستان تأمین می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به همت دولتمردان و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها که موجبات خشم دشمنان را برانگیخته است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چشم دیدن غیرت و بالندگی کشور اسلامی را ندارند و در این زمینه تحریم‌ها را رقم زده‌اند، اما به برکت وجود مقام معظم رهبری، بصیرت و بیداری مردم و جوانان، بار دیگر شاهد ذلت و خواری دشمنان هستیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب هیچ ارگان و نهادی وجود نداشت که پیگیر مطالبات مردمی باشد، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکل‌گیری شوراهای روستاها و تأسیس شوراهای محلی است که رؤسای شوراها با بیان مشکلات به مراجع ذیربط و پیگیری مطالبات در رفع مشکلات کوشا هستند.

یزدان‌شناس در ادامه به موضوع اشتغال اشاره و با تأکید بر لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ کار تصریح کرد: زمانیکه فرهنگ کار نهادینه شود، کار به عنوان یک ارزش تلقی می‌شود و همه افراد در همه سطوح کارکردن را مسیر توسعه موزون جامعه دانسته و از طریق درست کار کردن به توسعه اقتصادی کمک می‌کنند.

وی افزود: مرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان به‌ صورت رایگان در اختیار جوانان علاقمند قرار گرفته است که امیدواریم جوانان با آموزش‌های لازم و کسب دانش تخصص به استخدام شرکت‌ها دربیایند و در نتیجه با این روش شاهد رفع معضل بیکاری در استان به ‌ویژه در شهرستان باشیم.

یزدان‌شناس از لوله‌کشی گاز در بیشتر روستاهای عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر شاهد گازکشی به روستای بیدخون بودیم و در اکثر روستاهای همجوار نیز کار اجرای لوله‌کشی انجام شده است که با نصب علمک‌ها، شاهد گازکشی به تمام روستاهای بخش خواهیم بود و نباید فراموش کرد که همه اینها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمد محمدی، رئیس شورای اسلامی روستای بندو نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر به بیان مشکلات موجود پیرامون اشتغال، واگذاری زمین و مسائل دیگر پرداخت که رؤسای ادارات اقدام به پاسخگویی و قول مساعد برای حل مشکلات در حیطه کاری خود شدند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول