اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج جامعه پزشکی محقق شد

ویزیت رایگان بیماران در روستاهای حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر بسیج جامعه پزشکی اقدام به ویزیت رایگان بیماران در "مناطق محروم" شهرستان حاجی‌آباد هرمزگان کرد.

ویزیت رایگان بیماران در روستاهای حاجی‌آباد

مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی‌آباد امروز در همین راستا به خبرنگار فارس در این منطقه گفت: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و به مناسبت دهه فجر تیم بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پرستار و روانشناس، کارشناس بهداشت، به روستاهای گله گاه، دراگاه، دق فینو، نسا و فارغان اعزام شدند.

عباس سالاری افزود: در این اعزام تعداد 156 نفر از بیماران تحت ویزیت عمومی قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم پزشکی فوق 120 نفر از مردم مناطق محروم را مورد معاینه پزشکی قرار داده که 36 مورد از این موارد شامل خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان همراه با توزیع خمیر دندان و مسواک  است.

سالاری اظهار داشت: در این طرح ویزیت رایگان و اهدا دارو و خمیر دندان و مسواک به دانش آموزان در روستاهایی اجرا می‌شود که از داشتن مرکز بهداشتی درمانی محروم هستند و هدف کمک‌رسانی به بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند و تیم‌های پزشکی طی دو روز به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا به درمان محرومان و قشر کم توان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

وی ادامه داد: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است لذا تیم‌های پزشکی با این هدف معنوی خدمت به مردم بزرگوار را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند.

سالاری از "تعامل و همکاری" شبکه بهداشت و سپاه پاسداران حاجی‌آباد که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت می‌کنند، قدردانی کرد.

سالاری افزود: تقویت باورهای دینی، اعتقادی، ارتقا بینش سیاسی، فرهنگی، علمی و ایجاد شور و انگیزه الهی جهت ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه و نزدیک کردن دل‌ها به خدا از مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه پزشکی است.

حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهرستان هرمزگان به شمار می‌رود و منطقه‌ای کوهستانی است که بسیاری از روستاهای این شهرستان در مناطق صعب‌العبور قرار دارند.

انتهای پیام/88002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول