اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید 4 ساعته از روستاهای محروم کهگیلویه

بزرگواری: مسئولان از خاکریز محرومیت روستاها عقب‌نشینی نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت: مسئولان باید همواره به فکر توسعه و آبادانی روستاها باشند و در این راه و برای خدمت به روستاییان عقب‌نشینی نکنند.

بزرگواری: مسئولان از خاکریز محرومیت روستاها عقب‌نشینی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز نماینده شهرستان کهگیلویه به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از تعدادی روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه بازدید کردند.

در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید از روستاهای کلگه پهن، چیر و برج علیشر بازدید و از نزدیک با اهالی این روستاه‌ها دیدار و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام با بیان این‌که بازدید و سرکشی از روستاها از وظایف اصلی هر مسئول است، اظهار کرد: خیلی از مشکلات و معضلات در روستاها وجود دارد که جز با بازدید و سرکشی مدیران برطرف نمی‌شوند.

بزرگواری با اشاره به اهمیت خدمات‌دهی به روستاها و مناطق دور افتاده، تأکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که روستاها رونق بگیرند.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توسعه و تقویت روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستانشیان به شهرها خواهد شد، بیان کرد: تنها راه جلوگیری از مهاجرت روستاییان تقویت بنیه اقتصادی و درآمدزایی در روستاهاست.

بزرگواری خاطرنشان کرد: باید با سرکشی از روستاها مشکلات آنها واکاوی و با اولویت‌بندی آن‌ها را رفع کرد تا دیگر شاهد رکود و عقب ماندگی در روستاها نباشیم.

وی با بیان این‌که بعد از انقلاب خدمات شایسته‌ای به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با رفع برخی کمبودها روستاهای ما به ایده‌آل‌های لازم و مورد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی برسند.

فرماندار کهگیلویه نیز با بیان این‌که سرکشی از روستاهای شهرستان از اولویت‌های اصلی و برنامه‌های فرمانداری کهگیلویه است، بیان داشت: این بازدیدها به صورت هفتگی و ماهیانه انجام می‌شود و تاکنون به واسطه همین بازدیدها مشکلات زیادی از روستاها رفع شده است.

عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه روستاهای چیر و کلگه پهن به رغم این‌که از روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه بوده و تا مرکز شهر کمتر از 10 کیلومتر فاصله دارند از برخی مشکلات از جمله عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نیز عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی گلایه دارند.

حال برای این‌که مردم روستاهای این منطقه بهر هر دلیل مجبور به استفاده به استفاده از ماهواره نشوند لازم است توسط مسئولان پر تلاش صدا و سیمای استان فکری به حال این منطقه شود کما این‌که به گفته اهالی این روستاها شبکه دیجیتال نیز کارایی لازم را ندارد.

انتهای پیام/82008/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول