اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور رخ داد

پیروزی تکماش قزوین در بازی برگشت مرحله پلی‌آف

خبرگزاری فارس: تیم تکماش با برتری مقابل مس کرمان بازی دور برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پیروزی تکماش قزوین در بازی برگشت مرحله پلی‌آف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بازی برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال تکماش قزوین در سالن شهید بابایی قزوین تیم مس کرمان را با شکست بدرقه کرد تا گام مهمی را برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها بردارد.

در این دیدار حساس و تماشایی که با حضور نزدیک به 300 تماشاگر قزوینی برگزار شد بازیکنان تیم تکماش قزوین با نتیجه 86 بر 54 مقابل تیم مس کرمان به برتری دست یافت تا ضمن جبران نتیجه رفت، انتقام سختی از این تیم کرمانی گرفته باشد.

شاگردان ابوالقاسم کیانی که در دیدار رفت خود در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها در کرمان با نتیجه 81 بر 69 بازی را واگذار کرده بودند با پیروزی در هر چهار کوارتر این بازی اثبات کردند که شکست در کرمان اتفاقی صورت گرفته است.

بازیکنان تیم تکماش در این دیدار مانند تمامی دیدارهای خود در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور از همان آغاز بازی با جنگندگی و جسارت به مصاف حریف کرمانی خود رفتند که همین امر موجب شد در پایان با اختلاف 32 امتیاز به برتری دست پیدا کنند.

شاگردان کیانی که در بازی‌های مرحله مقدماتی با کسب 22 امتیاز و با عنوان قهرمانی گروه سوم این مسابقات توانسته بودند جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کنند با پیروزی مقابل مس کرمان یازدهمین پیروزی خود را در این فصل از مسابقات به دست آوردند تا بیش از پیش به حضور در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شوند.

بازیکنان تیم تکماش در بازی مقابل مس کرمان با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی، غیربومی و بدون محروم و مصدوم پا به زمین مسابقه گذاشتند و با ایجاد یک بازی ترکیبی و هماهنگ و با استفاده از تشویق‌های بی‌امان تماشاگران قزوینی توانستند مقتدرانه به برتری دست پیدا کنند.

بازیکنان تیم تکماش قزوین که در این مسابقات تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشته‌اند با پیروزی مقابل مس کرمان راه خود را برای صعود هموار کردند و تا رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور راه نزدیکی دارند.

با توجه به نتیجه تیم بسکتبال تکماش قزوین و برتری این تیم مقابل مس کرمان و با توجه به اینکه دو تیم در دیدارهای رفت و برگشت خود مقابل یکدیگر به برتری دست یافته‌اند تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها به بازی سوم کشیده شد.

البته در این راه با توجه به اینکه بازیکنان تیم تکماش در بازی برگشت برتری خود را با اختلاف امتیاز بالاتر نسبت به تیم کرمانی به دست آورده‌اند، شاگردان ابوالقاسم کیانی در تیم تکماش قزوین این فرصت را دارند تا در بازی سوم خود مقابل این تیم با استفاده از امتیاز میزبانی کار راحت‌تری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول