اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

قهرمانی برازنده ایثار قم است / با بهترین شرایط به نیمه نهایی می‌رویم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: با عملکردی که تیم ما در مراحل گروهی و پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر داشته به نظر من ایثار شایسته قهرمانی در لیگ برتر است.

قهرمانی برازنده ایثار قم است / با بهترین شرایط به نیمه نهایی می‌رویم

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما در مرحله گروهی با تیم‌های پرقدرتی همچون پیام ارتباطات اصفهان و هیئت خوزستان که از تیم‌های ریشه دار و با سابقه در بسکتبال با ویلچر کشور هستند، هم‌گروه بودیم.

وی ادامه داد: تقابل با دو تیمی که همواره در بین تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بوده‌اند برای ایثار قم که تازه دومین فصل حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را تجربه می‌کرد، مطمئناً کمی سخت بود اما این اراده و توانمندی بالای تیم ما بود که منجر به صعود به مراحل بالاتر شد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: ما در مرحله گروهی در 12 مسابقه 10 پیروزی کسب کردیم و تنها در دو بازی از چهار بازی یک بار به پیام ارتباطات اصفهان و یک بار نیز به تیم هیئت خوزستان باختیم اما در هشت بازی رو در رو با این دو تیم شش بار پیروز شدیم که این مهم نیز نشان از ظرفیت بالای تیم ما برای قهرمانی است و با تمام وجود برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: ما از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین بالا آمدیم و در مرحله پلی آف با تیم چهارم گروه دوم یعنی پگاه فارس سه مسابقه حساس و نفس‌گیر داشتیم که خوشبختانه با پیروزی در دو بازی توانستیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنیم.

خوشرفتار با تقدیر از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم ایثار قم به سبب موفقیت در صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر یاد آور شد: علاوه بر این موفقیت این توانایی را هم داریم که بتوانیم با شایستگی فینالیست شویم.

وی یاد آور شد: این تیم ظرفیت بسیار خوبی برای قهرمانی دارد و یقیناً همین روند را ادامه می‌دهد، ما تمرینات خود را با وجود اینکه هنوز حدود یک ماه تا برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی باقی مانده است، با جدیت و منظم ادامه می‌دهیم تا با بهترین شرایط به بازی نیمه نهایی برویم.

ایثار قم در گروه اول مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با تیم‌های پیام ارتباطات اصفهان، شهرداری رینه آمل و هیئت خوزستان هم‌گروه بود و به عنوان صدرنشین در مرحله پلی آف نیز از سد تیم پگاه فارس عبور کرد و نهم اسفند ماه در نیمه نهایی به مصاف نماینده اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول