اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های مینی‌ بسکتبال قهرمانی دختران کشور

قزوین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور بسکتبالیست‌های قزوینی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

قزوین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مرحله نهایی این رقابت‌ها که با حضور چهار تیم قزوین، البرز، فارس و اصفهان به میزبانی استان البرز برگزار شد، تیم‌های شرکت‌ کننده در این مسابقات به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت دختران بسکتبالیست قزوینی سکوی دومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در این مسابقات که کار هدایت و مربیگری تیم مینی بسکتبال دختران قزوین را زهرا نجفی بر عهده داشت دختران بسکتبالیست قزوینی در دیدار نخست خود گر چه مقابل تیم اصفهان با نتیجه 42 بر 35 تن به شکست دادند، اما در دو دیدار بعدی خود به ترتیب موفق شدند تیم‌های فارس و البرز را شکست دهند.

دختران بسکتبالیست استان قزوین در دیدار مقابل تیم فارس با نتیجه قاطع 58 بر 35 به برتری دست یافتند و در دیدار مقابل تیم البرز میزبان مسابقات هم با نتیجه نزدیک 47 بر 46 به برتری رسیدند تا با کسب دو پیروزی و یک شکست در نهایت با عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

اما عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های مینی بسکتبال کشور در حالی برای دختران قزوین به دست آمد که در ماه‌های گذشته دختران قزوینی در جریان مسابقات قهرمانی دختران نوجوان کشور در جمع چهار تیم پایانی حاضر بودند که البته عنوان چهارمی این رقابت‌ها را به دست آوردند، ولی در جریان برگزاری این رقابت‌ها توانستند عنوان نایب قهرمانی را به دست آورند.

نکته قابل توجه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های بسکتبال استان در حالی در این سال‌ها برای این رشته ورزشی در بخش بانوان به دست آمده است که تمرکز هیئت ورزشی بسکتبال بر روی رده‌های سنی مختلف بوده است.

البته ورزش بسکتبال این استان در دو سال اخیر نتایج ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته است به طوری که تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ‌های کشور که همان لیگ برتر است این روزها با درخششی فوق‌العاده در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور توانسته است با پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نخست تنها چند گام با قهرمانی فاصله داشته باشد.

آمار بسکتبالیست‌های تیم ماکارونی جهان قزوین به طوری است که این تیم در حال حاضر با 18 پیروزی متوالی و بدون شکست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور صعود کرده که با توجه به نتایج قطعی که مقابل رقیبان از خود بر جای گذاشته است، قهرمانی این تیم در فصل جاری این مسابقات آسان به نظر می‌رسد.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین اگر بتواند در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کند به عنوان تنها تیمی خود را معرفی خواهد کرد که در دو سال متوالی موفق می‌شود قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور را از آن خود کند.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول