اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

ایثار قم حریف پیام ارتباطات اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حریف رقیب سرسخت اصفهانی خود شد.

ایثار قم حریف پیام ارتباطات اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ایثار قم در دومین سال حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بعد از مقام پنجمی فصل قبل اکنون به مرحله نیمه نهایی رسیده است و شانس کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قمی در ترکیب تیم ایثار در مرحله گروهی در جدال با تیم‌های پیام ارتباطات اصفهان، هیئت خوزستان و شهرداری رینه آمل موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شده‌اند و اکنون بار دیگر باید با یکی از رقبای سرسخت مرحله گروهی رقابت کنند.

بعد از موفقیت در کسب 10 پیروزی از 12 بازی انجام شده در مرحله گروهی که صعود مقتدرانه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور را به دنبال داشت، این تیم از پلی آف سربلند بیرون آمد و اکنون در جمع چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مرحله پلی آف به مصاف تیم پگاه فارس رفت و توانست با کسب برتری در دو مسابقه از سه دیدار رو در رو با این تیم به مرحله نهایی صعود کند و اکنون در کنار سه رقیب سرشناس دیگر یکی از بخت‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم ایثار قم، سه تیم مطرح دیگر یعنی پیام ارتباطات اصفهان، کهریزک تهران و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی نیز جواز صعود را کسب کردند و نیمه نهایی با حضور این چهار تیم برگزار می‌شود.

طبق شیوه‌ای که مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، در مرحله نیمه نهایی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم باید یک بار دیگر با یکی از تیم‌های هم‌گروه خود در مرحله مقدماتی یعنی پیام ارتباطات اصفهان رو به رو شود.

این در حالی است که دیگر دیدار این مرحله برای تعیین فینالیست‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را تیم‌های کهریزک تهران و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین مرکزی برگزار می‌کنند و از قضا این دو تیم نیز در مرحله مقدماتی با یکدیگر هم‌گروه بودند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز نهم اسفند ماه برگزار می‌شود ولی هنوز مکان برگزاری آن از سوی این انجمن به تیم‌های ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول