اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به شرایط حساس ایران در داخل و خارج و افزایش دشمنی کینه‌توزان علیه جمهوری اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران طی بیش از 3 دهه که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، شرایط حساس و فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: ترور‌ها و جنگ‌افروزی‌های گروه‌های معاند نظام در ابتدای انقلاب، تحمیل جنگی 8 ساله از سوی غربی‌ها به ملت ایران به وسیله ارتش جنایتکار رژیم بعث عراق و بالاخره فتنه‌های سال‌های گذشته تنها نمونه‌هایی از حجم عظیم توطئه‌ها علیه ملت ایران است.

وثوقی افزود: در چنین شرایطی اگر ایثار و از جان گذشتگی ملت ایران، بصیرت اقشار مختلف جامعه و بالاخره هدایت‌های مدبرانه ولایت نبود، امروز بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و بدخواهان و فریب‌خوردگان داخلی علیه ایران اسلامی نتیجه داده بود.

ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تمام این توطئه‌ها را انجام داده و هزینه‌های میلیارد دلاری صرف می‌کنند تا ذهن جوانان ایران اسلامی را منحرف و مردم را از پیگیری آرمان‌های خود دور ساخته تا بتوانند زمینه‌های براندازی نظام را فراهم کنند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد ادامه داد: در چنین شرایطی تنها عامل بازدارنده در برابر دشمنان حفظ وحدت و همدلی همه‌جانبه و حرکت در مسیر ولایت است.

وثوقی با اشاره به افزایش حجم تخریب‌ها و توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران از 22 بهمن 57 تا به امروز بارها با این دسیسه‌ها روبه‌رو شده و همانطور که گفته شد زیر پرچم ولایت از موانع عبور کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی ما باید اقتدار و اتحاد خود را بار دیگر به جهانیان اثبات کنیم و برای تحقق این مهم حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

وثوقی در پایان بیان داشت: به طور قطع ملت ایران آگاه و با بصیرت هستند و خودشان به خوبی شرایط حساس کنونی را درک خواهند کرد، به همین دلیل مطمئن هستیم که امسال مردم ولایی ایران اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول