اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت خجسته ایام دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی هلال‌احمر در سراوان

خبرگزاری فارس: به مناسبت خجسته ایام دهه فجر، نخستین زمین چمن مصنوعی فوتسال جمعیت هلال‌احمر در شهرستان سراوان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی هلال‌احمر در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضاء شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی شهرستان سراوان اظهار داشت: نخستین زمین چمن مصنوعی فوتسال هلال‌احمر این شهرستان در زمینی به مساحت 80 متر مربع و اعتباری بالغ بر 55 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رسول راشکی افزود: این زمین چمن مصنوعی به منظور رفاه حال اعضاء مجتمع دانش‌آموزی، اعضاء کانون دانشجویی و در نهایت جوانان شهرستان سراوان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر استان برای تشویق و ترغیب اعضاء جوان و امدادگران خود در راستای توان افزایی به منظور حضور در فعالیت‌های امدادی فرهنگی، ورزشی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند که این خود گواه این مدعا است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در ادامه از کلنگ‌زنی خوابگاه دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر در سراوان خبر داد.

راشکی بیان داشت: این خوابگاه با مساحت 200 متر مربع با همت و همکاری جمعیت هلال‌احمر و اعضاء داوطلب عضو جمعیت ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر در اقدامات اولیه ساخت خوابگاه مجتمع دانش‌آموزی، اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در نظر گرفته است که با همت و تلاش و همیاری اعضاء داوطلب این شهرستان قرار است که به همین میزان مشارکت صورت گیرد تا رفاه اعضاء جوان و بی‌بضاعت این خطه تأمین شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: مجتمع دانش‌آموزی در جمعیت هلال‌احمر محل اجتماع دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد تحصیل است که تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

راشکی تصریح کرد: تا کنون بسیاری از این عزیزان به مدارج بالای تحصیلی صعود کرده‌اند که برای جمعیت و شهرستان خود باعث افتخار شده‌اند.

وی همچنین از کلنگ احداث یک واحد گلخانه توسط داوطلب خیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان سراوان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: کلنگ این واحد گلخانه با مساحت 540 متر مربع در محل ساختمان اداری این شهرستان به زمین زده شد.

راشکی بیان داشت: داوطلب خیر به نام «حمید ملک‌زاده» یکی از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است که سال‌ها با فعالیت‌های مجتمع دانش‌آموزی این شهرستان آشنا بوده و با فعالیت‌های جانبی آن مشارکت و همکاری داشته است که اکنون به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر کلنگ یک واحد گلخانه در جمعیت هلال‌احمر با همت این فرد به زمین زده شد که مقرر است تمامی درآمد حاصل از این گلخانه صرف مجتمع دانش‌‌آموزی شهرستان شود.

وی افزود: مجتمع دانش‌آموزی در جمعیت هلال‌احمر محل اجتماعات دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد تحصیل است که تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر قرار داشته و تاکنون بسیاری از این عزیزان به مدارج بالای تحصیلی صعود کرده که هم برای جمعیت و هم شهرستان خود باعث افتخار شدند.

انتهای پیام/75002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول