اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر:

تلویزیون جم تا پیش از آغاز سال 92 دیجیتالی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: تا پیش از عید نوروز، تلویزیون جم دیجیتالی می‌شود.

تلویزیون جم تا پیش از آغاز سال 92 دیجیتالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، منصور لاوری در نشست با اعضای شورای اسلامی جم اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در استان است و توجه به این شهرستان و افزایش امکانات این شهرستان مورد تأکید قرار دارد.

وی افزود: صدا و سیمای استان بوشهر در راستای تقویت زیرساخت‌های این حوزه در شهرستان‌های مختلف اهتمام ویژه دارد و امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه ایام نوروز تلویزیون جمی‌ها دیجیتال خواهد بود، خاطرنشان کرد: تجهیزات دیجیتال شهرستان جم خریداری شده و منتظر بارگیری آنها از تهران به سمت جم هستیم.

لاوری تصریح کرد: با تلاش و پیگیری صورت گرفته تا پایان سال 91 این مهم به انجام خواهد رسید و مردم جم برنامه‌های نوروزی سیما را به‌صورت دیجیتال دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی جم نیز عنوان کرد: مردم شهرستان جم همواره در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده‌اند و امیدوار هستیم، مورد توجه قرار گیرند.

علیرضا سجادی‌زاده بیان کرد: تقویت شبکه‌های تلویزیونی و دیجیتالی کردن تلویزیون این شهرستان از مهم‌ترین مطالبات مردم است که انتظار داریم با اهتمام مسئولان صدا و سیما عملیاتی شود.

وی در پایان اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و اعتلای شهرستان جم از ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های خود نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول