اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

پوشش کامل شبکه‌های صدا و سیما مطالبه گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پوشش کامل شبکه‌های صدا و سیما مطالبه شهرستان گنبدکاووس است.

پوشش کامل شبکه‌های صدا و سیما مطالبه گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی صبح امروز در نشستی مشترک با مدیرکل صدا وسیمای استان گلستان برگزار شد بر لزوم پوشش کامل شبکه خبر در شهرستان و شبکه چهار سیما در روستای آی‌تمر تاکید کرد.

این مسئول اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس دارای قابلیت‎های فراوان و استعدادها و توانمندی‎های بسیاری در عرصه‌های مختلف است و انتظار داریم که این قابلیت‎ها بازتاب صدا و سیمایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در عرصه تولید گندم و گوشت قرمز آبزیان در استان گلستان رتبه اول را داراست، یادآور شد: با توجه به ظرفیت و گستردگی و اهمیت شهرستان باید توانمندی‎های شهرستان در شبکه استانی گلستان نشان داده شود.

مدیرکل صداو سیمای گلستان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت هنری شهرستان گنبدکاووس گفت: تلاش می‌کنیم عدالت رسانه‌ای را رعایت ‌کنیم.

علی صادق‌مقدسی بر استفاده از نظرات کارشناسانه هنرمندان گنبدی در همه عرصه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: معتقدیم دفاتر خبری صدا و سیما باعث توسعه شهرستان خواهند شد.

این مسئول همچنین خواستار ارائه طرح‎های پیشنهادی هنرمندان در شورای طرح و برنامه صدا و سیما شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل صدا و سیما معاونت اطلاعات و خبر سیما و هیئت همراه با حضور جمعی از هنرمندان گنبدی برگزار شد و هنرمندان به ارائه پیشنهادات خود در زمینه ارتقاء کیفیت برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گلستان پرداختند ساخت مستندهای کوتاه، تشکیل گروه کر سیما، استفاده از توانمندی نویسندگان گنبدی، گروه مداحی و تواشیح، تولید سرودهای فاخر، برنامه‎های با مولفان گلستان، برنامه در مورد طبیعت گلستان برگزاری مشاعره، تدریس عکاسی و فیلم‌برداری و تله تئاتر نمایش و معرفی چهره‎های فرهیخته، را توانمندی‌های شهرستان گنبدکاووس عنوان کردند.

در پایان مراسم مسئول دفتر خبری صدا و سیما در گنبدکاووس معرفی شد.

انتهای پیام/2307/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول