اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فارس:

22 بهمن جواب گستاخی‌های دشمنان را می‌دهیم

خبرگزاری فارس: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فارس در ببانیه‌ای اعلام کردند که دشمنان از خواب بیدار شوند چراکه این بار نیز ملت صبور و مقاوم ایران، روز 22 بهمن با مشت‌های گره کرده جواب تمام گستاخی‌های دشمن را می‌دهند.

22 بهمن جواب گستاخی‌های دشمنان را می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بخشی از بیانیه بسیجی دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان فارس آمده است: ملت شریف ایران در این سال‏ها شاهد دستاوردهای بزرگی در تمام زمینه‏های علمی، فناوری، سیاسی و فرهنگی بوده‏اند و در عین حال در این دوران توطئه‌‏های بزرگی را نیز پشت سر گذاشته‌اند چراکه دشمن برای درهم شکستن کشتی انقلاب و متوقف کردن پیشرفت آن، از هیچ شبهه‌افکنی، فتنه‌پراکنی، تهدید و ترورهای ناجوانمردانه دست بر نمی‌دارد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس، دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی را یادآور تولد حماسه‌ای برگرفته از قیام سراسر نور نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در ستیز با ظلمات و انتشار نور در عالم و آدم دانستند و خاطرنشان کرده‌اند: امروز دستاوردها و آثار پربرکت انقلاب اسلامی خارج از محدوده‌های جغرافیایی ایران و نفوذ آن به قلمرو قدرت‌های استکباری و تبیین تحولات و تغییرات سریع در برخی کشورهای عربی منطقه افزوده است.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه بخش‌هایی از خاورمیانه آفریقا و برخی کشورهای عربی را در بر گرفته، حقیقت ناشی از بیداری اسلامی و شکل‌گیری روحیه استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی است که ریشه در عمق ایمان مردم خداجوی این مرز و بوم دارد.

در بخش دیگری از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس آمده است: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این بار با اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی، به دنبال وقوع اعتراضات و آشوب‌های اجتماعی و در نتیجه رو در رو قرار دادن ملت مقاوم ایران در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این طور وانمود می‌کنند که تنها راه نجات ملت ایران از وضعیت کنونی مذاکره با آمریکا و پناه بردن به دامن استکبار است، اما خیالی باطل بوده، چرا که این ملت برای رسیدن به آرمان‌های خود از بذل جان نیز دریغ نکرده‌اند و برای حفظ کیان جمهوری اسلامی تا آخر ایستاده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان در پندار باطل خود می‌اندیشند که این ملت تمام جنایت‌هایی که آمریکا در حقشان روا داشته را به راحتی از یاد برده‌اند اما آن‌ها باید از خواب بیدار شوند چراکه این بار نیز ملت صبور و مقاوم ایران 22 بهمن ماه با مشت‌های گره کرده جواب تمام گستاخی‌های دشمن را می‌دهند.

این بیانیه تصریح کرده است: دشمن بر اساس کدام حسن نیت این گونه وقیحانه ملت را به مذاکره دعوت می کند، از یک سو برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خدعه و نیرنگ به کار می‌گیرند و از سویی خود را طرفدار ملت ایران معرفی می‌کنند.

در بخش دیگری از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس آمده است: دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان‌ را نشانه گرفته و به دنبال به چالش کشاندن وحدت و اتحاد میان مسئولان و مردم هستند، اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، با حضور به موقع و قاطع در صحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر مواجه می‌سازد و حضور حماسی مردم در  این راهپیمایی معادلات دشمن را برهم می‌زند چرا که این اقتدار از قدرت لایزال خداوند قادر سرچشمه می‌گیرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در پایان بیانیه خود اشاره کرده است: در 22 بهمن امسال همه دانشجویان سراسر استان فارس در صف‌هایی فشرده و با مشت‌هایی گره کرده دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و با اتکا به فرامین الهی و رهایی‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضور همراه با عشق به ولایت مطلقه فقیه را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول