اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

22 بهمن روز نمایش همبستگی ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: 22 بهمن روز نمایش همبستگی ملت با ولایت است.

22 بهمن روز نمایش همبستگی ملت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده در جلسه دیدار مسئولان و مردم این شهرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی هدف اصلی انقلاب است.

وی حکومت رژیم ستم‌شاهی را فاسد و بی‌هویت خواند و افزود: انقلاب اسلامی برای زدودن مظاهر فساد در جامعه به وجود آمده است.

فرماندار صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه پس از انقلاب اسلامی علاوه بر حوزه دینی و فرهنگی شاهد رشد دستاوردهای علمی و تحقیقاتی بسیاری بوده‌ایم، گفت: توسعه علوم هوا و فضا، انرژی و نظام از جمله این دستاوردها بوده است.

حسینعلی‌زاده با اشاره به اینکه ایران را در دوران حکومت ستم‌شاهی تنها یک مصرف کننده علمی می‌دانستند، متذکر شد: اکنون کشور به لحاظ علمی به رشد 11 درصدی میانگین دنیا دست یافته است.

وی هماهنگی بین تعهد، تخصص، دیانت و روشن فکری را لازمه توسعه با مراحل علمی عنوان کرد و یادآور شد: تحریم و توطئه‌ها تأثیری در ملت ندارد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی، خودباوری را در ملت بیدار می‌کند، خاطر نشان کرد: ایران بدون وابستگی به دیگر کشورها نیز قادر به اداره امور داخلی و توسعه و پیشرفت خود است.

وی با اشاره به رخداد 22 بهمن‌ ماه 57 و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، افزود: 22 بهمن 57 دستاورد مهم انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی برای براندازی حکومت شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.

حسینعلی‌زاده افزود: در دوران رژیم پهلوی علاوه بر تحمیل حکومت طاغوت بر ملت، مجلس نیز فرمایشی بود.

وی به برکات عمرانی و آبادانی مناطق شهری و روستایی پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی با خود فرهنگ و آموزه‌های دینی همراه با توسعه مناطق روستایی و شهری و در نتیجه رضایت مردم را در بر دارد.

فرماندار صومعه‌سرا، خدمات گازرسانی به صومعه‌سرا را 76 درصد برشمرد و ادامه داد: صومعه‌سرا در حوزه آب رسانی طرح یک ‌هزار روستا نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ایران اسلامی را یک الگوی مناسب برای مردم کشورهای اسلامی و حتی مردم دنیا در تمام زمینه‌ها برشمرد.

حسینعلی‌زاده با اشاره به افتتاح پروژه ساختمان دهیاری روستای چمثقال این شهرستان تصریح کرد: این ساختمان با مساحت 105 متر و زیربنای 172 متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 300 میلیون ریال برای احداث ساختمان دهیاری چمثقال هزینه شده است، خاطر نشان کرد: این مبلغ از محل اعتبارات استانی، درآمد محلی و خودیاری حاصل و هزینه شده است.

این مسئول درباره پروژه‌های در حال انجام روستای چمثقال، افزود: بازسازی و شن‌ریزی جاده‌ها، احداث بلوار شهدای چمثقال، ساخت ایستگاه گاز و گازرسانی، اجرای آب آشامیدنی یک‌ هزار روستا، ساخت ساختمان مخابرات و واگذاری تلفن و بازسازی و لایه روبی انهار، رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها از جمله این پروژه‌ها است.

وی، آسفالت معابر و نامگذاری خیابان‌ها، احداث و راه‌اندازی دو ایستگاه پمپاژ برقی و چاه عمیق برای اراضی کشاورزی، خانه بهداشت، سالن ورزشی چند منظوره و پل ارتباطی بین مزارع در رودخانه‌ها را از دیگر خدمات و پروژه‌های در دست اقدام روستای چمثقال صومعه‌سرا برشمرد.

حسینعلی‌زاده احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستای چمثقال را از پروژه‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: این سالن ورزشی اکنون به صورت نیمه ‌کاره رها شده است.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های نیمه‌ کاره در صومعه‌سرا، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه ‌کاره صومعه‌سرا به دلیل افزایش هزینه نباید نیمه‌ کاره رها شوند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به برخی معضلات حوزه کشاورزی روستای چمثقال این شهرستان تصریح کرد: کشاورزی یکی از فعالیت‌های مهم در حوزه معیشت مردم است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با همکاری جهاد کشاورزی تمام آب‌بندان‌های کشاورزی صومعه‌سرا برای انتقال بهتر آب به اراضی کشاورزی لایه روبی می‌شوند.

انتهای پیام/84003/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول