اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری استان اردبیل:

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی تحول‌ساز است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تقویت و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی می‌تواند در این حوزه تحولات جدی در پی داشته باشد.

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی تحول‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناهید اللهوردیزاده صبح امروز در جلسه ارتقای شاخص‌‌های فرهنگی روستاها و مناطق محروم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای توسعه فرهنگ معرفتی نسل نوجوان و جوان راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در روستاها برای خدمت‌رسانی به کودکان مناطق محروم و دور افتاده آغاز شد، به طوری که در سه دهه گذشته اغلب روستاها زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری این جلسه را در راستای همکاری و اجرای برنامه‌های مشارکتی ارزشمند دانست و گفت: کودکان و نوجوانان در مناطق محروم دارای ظرفیت‌های غنی برای پیشرفت هستند، وظیفه نهادهای فرهنگی است تا خدمات خود را به مناطق محروم نیز ارائه دهند.

این مسئول به برنامه کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری و تنوع خدمات آنها اشاره کرد و ابراز داشت: کودکان روستایی نیازمند توجه و ارائه برنامه‌های بیشتر هستند تا استعدادهای آنها کشف و شکوفا شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری نیز در این جلسه از وجود یک هزار و 480 روستا در استان خبر داد و افزود: 600 روستا از وجود بخشدار بهره می‌برند

نصیب نجفی با توجه به تعداد روستاهای استان همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان را برای پوشش فرهنگی و ارائه خدمات مناسب به کودکان مناطق محروم ضروری دانست.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های عضو به تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های انجام شده، اشاره کردند و نظرات خویش را در راستای بهبود وضعیت و نوع اجرای برنامه بیان داشتند.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول