اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ملت ایران در سال 57 عزت خود را بازیافتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران اسلامی در سال 1357 حکومت مبتنی بر دیانت تاسیس کردند و به عزت و کرامت انسانی خود دست پیدا کردند.

ملت ایران در سال 57 عزت خود را بازیافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: ملت کشورمان سالیان طولانی زیر یوغ کشورهای سلطه‌گر بوده مقامات سایر کشورها برای ایران تصمیم‌گیری کرده و ثروت آن‌ها را به یغما می‌بردند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ما به استقلال و آزادی دست یافتند.

وی دهه فجر را فرصتی برای تجدید بیعت با امام‌خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: ملت ایران اسلامی اعم از پیر و جوان، دانشجو، کسبه و ... در جشن‌های دهه فجر شرکت کرده بر این مطلب صحه می‌گذارند تا پای جان برای تحقق آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ دهه فجر را مصداقی از عید فطر دانست و بیان داشت: همان‌طور که در این عید دینی مسلمانان جهان به خاطر نعمت‌های بی‌کران خداوند شکرگزاری می‌کنند در روز 22 بهمن ماه نیز ملت ایران به خاطر پیروزی انقلاب به شکرگزاری پرداخته با حضور در راهپیمایی میلیونی، وفاداری خود به آرمان‌‌های نظام را به اثبات می‌رسانند.

وی با بیان اینکه انقلاب ملت ما همه دنیا را متحیر کرده و تحت تأثیر قرار داده است، افزود: کشورهای مختلف جهان در برابر این واقعه سیاسی و اجتماعی کشورمان واکنش‌های متفاوت از خود نشان داده‌اند به طوری که دشمنان نظام برای ضربه زدن به نظام در تکاپو افتادند و ملل مستضعف جهان نیز امیدوار شده و چشم امید به کشورمان دوخته‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه سیاست‌های مقام معظم رهبری به طور کامل منطبق بر راهبردهای امام‌خمینی (ره) است، ادامه داد: در طول 34 سال گذشته کشور ما بر سبیل اسلام هدایت و مدیریت شده است تا اینکه در نهایت پرچم ولایت به امام عصر (عج) سپرده شود.

انتهای پیام/61002/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول