اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/

3 امتیاز سهم تقابل خوزستانی‌ها و اصفهانی‌ها در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تقابل نمایندگان خوزستان و اصفهان در لیگ برتر سه امتیاز برای هریک به همراه داشت.

3 امتیاز سهم تقابل خوزستانی‌ها و اصفهانی‌ها در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت.

* فولاد پیروز جدال آهنین

در یکی از بازی‌های این روز و در ورزشگاه تختی اهواز تیم فولاد خوزستان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود.

دیداری که در آن دو تیم با انگیزه‌هایی متفاوت وارد میدان مسابقه شدند. در یک سو فولاد خوزستانی که در این فصل چهره مدعی به خود گرفته و در رده سوم قرار دارد برای حفظ جایگاه خود و ماندن در جمع مدعیان و در سوی دیگر ذوب‌آهن اصفهان که با نتایج ضعیف این فصل خود در ورطه سقوط قرار گرفته و آمده بود تا با کسب امتیاز از این دیدار به آینده امیدوار باشد.

آغاز مسابقه نیز به کام نماینده اصفهان بود و در دقیقه هشت این دیدار روی اشتباه مدافع فولاد خوزستان این ذوب‌آهن بود که به گل نخست دست یافت و نیمه نخست را پیروز به رختکن رفت.

اما در نیمه مربیان حسین فرکی بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت و فولاد با ارائه یک بازی قابل قبول ابتدا در دقیقه 55 توسط مهدی نوری و سپس در واپسین دقایق مسابقه و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند لوسیانو پریرا در نود و سومین دقیقه بازی گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان اهوازی را به ثمر رساند تا در روزی که همه مدعیان قهرمانی پیروز شدند فولاد نیز از غافله عقب نماند.

در سوی دیگر اما ذوب‌آهن به سرنوشت بازی هفته قبل دچار شد و در لحظات پایانی نتیجه مساوی را با شکست تغییر داد.

فولاد خوزستان با این برد ضمن ارتقاء در شکست‌ناپذیری خود به 18 هفته انتقام شکست بازی رفت را از ذوبی‌ها گرفت و با 45 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

ذوب آهن نیز با قبول شکست در این مسابقه امتیازات خود را در همان عدد 22 ثابت گذارد تا بیش از پیش خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس کند.

* سپاهان فاتح جدال زردها

اما در دیگر بازی این هفته تقابل دیگر نمایندگان خوزستان و اصفهان رقم خورد.

در این دیدار تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان بود.

سپاهانی‌ها در این مسابقه با ارائه یک بازی برتر در برابر نفت آبادان سه گل زدند و سه امتیاز گرفتند.

زردپوشان اصفهانی در دقایق 21 توسط امین جهان‌عالمیان، 42 و 53 نیز توسط محرم نویدکیا به سه گل دست یافت.

شاگردان کرانچار در این دیدار از ضعف مفرط خط دفاع نفت آبادان بهترین بهره را بردند و سه امتیاز بی دردسر را به اندوخته‌های خود اضافه کردند.

سپاهان با امتیازات این دیدار 44 امتیازی شدند و با یک بازی کم‌تر نسبت به سایر حریفان خود همچنان جایگاه چهارمی را حفظ کرد.

اما نفت آبادان بخت برگشته در این دیدار تقریباً حرفی برای گفتن نداشت و هربار سپاهانی‌ها اراده می‌کردند خود را به دروازه طلایی‌پوشان آبادانی می‌رساندند.

هرچند در صحنه‌هایی تیم نفت خود را به دروازه سپاهان رساند اما نتوانست از این فرصت‌های پراکنده خود بهره ببرد.

ضعف مفرط خط دفاعی نفتی‌ها و اشتباهات آماتورگونه مدافعین این تیم در آفسایدگیری و دفع موقعیت‌های حریف یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های نفت را در این دیدار رقم زد.

شاگردان علیرضا فیروزی در این مسابقه به جای بهبود عملکرد خود با سرمربی جدید، نمایشی پرانتقاد به ویژه در خط دفاعی از خود ارائه کردند تا امیدها برای بقاء این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در فاصله 9 هفته به پایان رقابت‌ها به یاس تبدیل شود.

نفت آبادان با قبول شکست در این دیدار در همان امتیاز 15 باقی ماند تا یکی از ضعیف‌ترین فصول حضور خود در لیگ برتر را با قرار گرفتن در جایگاه هجدهمی جدول رقم بزند.

نکته جالب توجه بازی‌های هفته بیست و پنجم تقابل دو نماینده خوزستان و دو نماینده اصفهان بود که در نهایت این دو تقابل سه امتیاز برای هریک از آنها به دنبال داشت.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول