اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم پاس همدان:

مردم و مسئولان همدانی باید بخواهند تا پاس لیگ برتر شود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: غیرت، همدلی و اتحاد در تیم پاس همدان وجود دارد و کادر فنی بهترین برنامه‌های تاکتیکی را در دستور کار دارند اما مشکلات مالی به شدت به تیم ضربه می‌زند.

مردم و مسئولان همدانی باید بخواهند تا پاس لیگ برتر شود

سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: در حال حاضر تیم پاس در شرایط خوبی قرار دارد و با اضافه شدن امید طیری از نظر روحی و روانی نسبت به قبل بهتر شدیم اما متأسفانه در سه بازی اخیر با بدشانسی و شاید ناداوری نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: اتفاقاتی که بعد از بازی ایرانجوان برای بازیکنان افتاد و مردم در خانه و شهر همدان انتظار داشتند تأثیری منفی بر روی بازیکنان گذاشته است، مردم فشار می‌آورند تا تیم نتیجه بگیرد و با تیم‌های دیگر مقایسه می‌شویم اما باید همه بدانند که با مشکلات مالی باعث شده تا نتوانیم تمرکز لازم را داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوبتال پاس همدان تصریح کرد: با حالی که 18 هفته از مسابقات لیگ دسته اول گذشته است ما هنوز تنها 20 درصد از مبالغ قرارداد خومان را گرفتیم و این در تیم‌های پایین جدولی که خطر سقوط را احساس می‌کنند بیشتر از 50 درصد است.

علوی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه و استان تاکنون قول‌های درباره مساعدت به تیم داشته‌اند یا خیر؟ یادآور شد: قبول کنید نیمی از تیم پاس همدان که امسال تشکیل شده از بازیکنان قدیمی و باسابقه در لیگ برتر هستند و این شرایط پرداخت در باشگاه پاس اصلاً منطقی نیست و فقط به خاطر بودن شخص رمضانی همه این مشکلات را تحمل می‌کنیم.

وی ابراز کرد: مسئولان استان اگر واقعاً به دنبال صعود و موفقیت تیم پاس هستند باید در این شرایط کنار تیم باشگاه باشند و برای رفع مشکلات مالی فکر اساسی بکنند تا بتوانیم جایگاه حقیقی تیم پاس را در فوتبال کشور به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان در پایان متذکر شد: مردم همدان و هواداران تیم باشگاه بزرگترین سرمایه و پشتوانه باشگاه پاس هستند در این هشت هفته باقی مانده و چهار هفته‌ای که در خانه میزبان هستیم با حمایت و حضور در ورزشگاه کمک کنند تا بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم.

در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم فوتبال پاس همدان با 29 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم راهیان کرمانشاه در رده پنجم گروه دو این رقابت‌ها قرار  دارد و پنج‌شنبه 19 بهمن در ورزشگاه قدس همدان از تیم برق شیراز پذیرایی خواهد می‌کند. 

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول