اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران:

صعود پیکان به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مسجل شد / برای حفظ صدرنشینی می‌جنگیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: صعود پیکان به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مسجل شد و هم‌اکنون برای صدرنشینی در این رقابت‌ها و میزبانی در دو دیدار مرحله حذفی می‌جنگیم.

صعود پیکان به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مسجل شد / برای حفظ صدرنشینی می‌جنگیم

پیمان اکبری قبل از دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با بازی کاله مازندران و پیکان تهران دنبال می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی در آمل داریم و کاله نیز تیم خوب، منظم و پرمهره‌ای است که از کادر فنی باتجربه‌ای سود می‌برد البته پیکان نیز در آمادگی مطلوبی به سر می‌برد و از انگیزه بالایی برخوردار است.

وی با اعلام این‌که مهم‌ترین هدف‌ ما پیروزی مقابل کاله در خارج از خانه است، تصریح کرد: در ابتدا می‌خواهیم بازی زیبا، جذاب و به دور از هر نوع حاشیه‌ای را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران حاضر در سالن و افرادی که پای گیرنده‌ها این دیدار را دنبال می‌کنند، لذت ببرند.

اکبری با اشاره به این‌که هر تیمی که کم‌ اشتباه‌تر باشد، پیروز میدان است، ادامه داد: هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته و در زمین زحمت بیشتری کشیده باشد، پیروز می‌شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در مورد کاله مازندران و تماشاگران پرشورش اظهار داشت: به همه تماشاگران کاله احترام می‌گذارم، این تماشاچیان را از سال‌های قبل دیدم و در طول سال‌هایی که در این شهر توپ زدم تماشاگران فهیمی داشته است و هیچ مشکلی برای ‌ما ایجاد نشد.

اکبری ادامه داد: در طول سه سال گذشته که مربیگری پیکان را بر عهده دارم نیز مشکل خاصی از سوی تماشاگران در آمل برای ما ایجاد نشد البته امیدوارم امروز آن‌ها فقط تیم خود را تشویق کنند و همیشه شاد باشند.

وی با تأکید بر این‌که اعتقاد ندارم که تماشاگر موجب برد یا باخت تیم شود، اظهار داشت: به هر حال داخل زمین بازیکنان برای پیروزی یا شکست تصمیم می‌گیرند و تیم ما نیز از تعداد زیادی از بازیکنان با تجربه سود می‌برد.

اکبری در مورد پیش‌بینی تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: پیکان صعود خود به این مرحله حساس را مسجل کرده ولی برای میزبانی در دو دیدار این مرحله مقابل حریفان می‌جنگیم چرا که تیم‌های تا رده ششم جدول شانس حضور در بین چهار تیم مرحله پلی‌آف را دارند.

وی عنوان کرد: بازی‌های امسال حساس و نفس‌گیر شده به‌ویژه دو بازی آینده که برای هر تیمی مهم و ارزشمند است و تیم‌های کاله مازندران، متین، سایپا، شهرداری ارومیه و پیشگامان نیز می‌توانند تیم‌های دیگر صعود کننده به این مرحله باشند.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول