اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس:

حمایت مسئولان پاس همدان را لیگ برتری می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس از نظر فنی و نفرات در پست‌های مختلف خوب بسته شده و فقط مشکلات مالی این تیم را به حاشیه برده که رفع این مشکل توجه و حمایت بیشتر مسئولان ورزش همدان را طلب می‌کند.

حمایت مسئولان پاس همدان را لیگ برتری می‌کند

امید طیری امروز در حاشیه تمرینات کششی قبل بازی برابر تیم برق شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط تیم اظهار داشت: بعد از کسب نتیجه مساوی در یزد و اینکه بازی برده را در دقایق پایانی با تساوی عوض کردیم سعی شد در این هفته تمرینات ویژه‌ای را برای بازی برابر برق شیراز در دستور کار قرار دهیم.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن محسن ربیع‌خواه به تیم که به دلیل مصدومیت مدتی از تمرینات دور بوده، گفت: در مجموع از نظر روحی، روانی و کارهای تکنیکی با بازیکنان کار کردیم تا بتوانیم از امتیاز بازی خانگی و شرایط میزبانی نهایت استفاده را کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در ادامه تیم فوتبال برق شیراز را یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال کشور خواند، ابراز داشت: به تازگی با جدا شدن اصغر شرفی، محمد عباسی جایگزین وی شده و قطعاً از نظر فنی و تاکتیکی تغییرات پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فیلم چند بازی اخیر تیم برق شیراز به همراه کادر فنی آنالیز کردیم، افزود: نقاط ضعف و قوت این تیم را به صورت کامل بررسی کردیم و طی جلسه‌ای با بازیکنان، همه موارد را متذکر شدیم تا بتوانیم با یک برد شیرین خانگی حواشی را از تیم دور کنیم.

طیری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه که مشکلات مالی تأثیری در روند کاری تیمش داشته یا خیر؟ ابراز داشت: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه کادر مدیریتی باشگاه تا پایان هفته هجدهم تنها 20 درصد از مبالغ قرارداد و کادر فنی که از ابتدای فصل با تیم همکاری داشته‌اند پرداخت شده و این موضوع قطعاً اثر منفی در روحیه بازیکنان دارد.

وی ادامه داد: در تمام 28 تیم حاضر در لیگ دسته اول فکر نکنم تیمی را سراغ داشته باشیم که تنها 20 درصد از قرارداد خود را گرفته باشند و بدون حاشیه و با همدلی برای رسیدن به لیگ برتر از تلاش خود دست نمی‌کشند، واقعاً به تک تک بازیکنان این تیم افتخار کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به اینکه تیم پاس همدان از مشکلات داوری در این چهار هفته اخیر بسیار متضرر شده تصریح کرد: این امر باعث شده که حداقل پنج مورد پنالتی مسلم را داوران نادیده بگیرند و در همین ‌باره فیلمی از اتفاقات این صحنه‌های مشکوک آماده شده تا به فدراسیون تحویل دهیم.

وی اذعان کرد: در گفت‌وگوی تلفنی با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به این نوع قضاوت‌های اخیر اعتراض داشتیم و فیلم تهیه شده را به اتفاق رمضانی، مدیرعامل باشگاه به صورت حضوری، در جلسه‌ای به مسئولان کمیته داوران فدراسیون تحویل می‌دهیم.

طیری با اشاره به حمایت مردم ورزش‌دوست همدان از تیم پاس گفت: هواداران متعصب همدانی در سرما و گرما مشوق بازیکنان و کادر فنی تیم شهر خودشان شدند.

وی ابراز داشت: در این هفته‌های پایانی که امتیازات بسیار نزدیک شده و در کورس قرار داریم انتظار می‌رود هواداران تیم تا دقیقه 90 ما را تشویق کنند تا با لطف خدا و تلاش بازیکنان بتوانیم از 24 امتیاز باقی مانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

قبل از هفته نوزدهم تیم فوتبال پاس همدان موفق شده با 9 برد، دو تساوی و هفت شکست و همچنین 18 گل ‌زده و 15 گل‌ خورده و تفاضل سه پله پایین‌تر از راهیان کرمانشاه و اختلاف هفت امتیازی با صدرنشین با 29 امتیاز در رده پنجم گروه خود قرار گیرد.

امروز پنج‌شنبه 19 بهمن ساعت 14:15 در ورزشگاه قدس همدان از تیم رده یازدهمی برق شیراز پذیرایی می‌کند که قضاوت این دیدار برعهده سید مهدی سیدعلی و کمک یعقوب حجتی و رامین گنجی خواهد بود.

انتهای پیام/82090/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول