اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان: با شکست میثاق خود را به قهرمانی نزدیک می‌کنیم

اختیار عمل برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال در دست صبا است

خبرگزاری فارس: سنگربان تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم صبای قم روند مطلوب خود را ادامه داده و با اقتدار برابر میثاق تهران پیروز می‌شود تا یک گام به قهرمانی لیگ برتر فوتسال نزدیک شود.

اختیار عمل برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال در دست صبا است

محمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم ما در این روزها از شرایط آمادگی مطلوب و ایده آلی برخوردار است و ما با حفظ روند هفته‌های قبلی قطعا می‌توانیم در دیدارهای باقی‌مانده نیز پیروز شویم و خود را به قهرمانی نزدیک کنیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتسال صبای قم برابر تیم میثاق تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: بازی حساس و مهمی پیش رو داریم زیرا میثاق تیم خوبی است اما صبا شایسته و مدعی کسب پیروزی است.

دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: در این مسابقه نیز مانند دیدارهای قبلی برای ارائه یک بازی خوب و با کیفیت وارد زمین می‌شویم و امیدوارم به لطف خدا پیروز میدان شویم.

وی با ابراز خرسندی از همدلی مردم و مسئولان قم برای موفقیت صبا در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: این مهم به بازیکنان ما روحیه بالایی داده است، وقتی همه استان حامی ما باشند، طبیعی است که هیچ تیمی نمی‌تواند مانع حرکت ما شود.

دهقان افزود: برای تمام تیم‌های لیگ برتر حضور صبای قم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال غیر قابل تصور بود، اما تیم ما از آغاز لیگ تاکنون نشان داده که یکدست و همدل است و با ادامه همین روند قهرمان می‌شویم.

وی تصریح کرد: از آمادگی بسیار خوبی برخوردارم و قول می‌دهم که در این بازی بهترین نمایش خود را ارائه کرده و اجازه ندهم که دروازه صبای قم به روی بازیکنان میثاق باز شود. حضور بازیکن بزرگی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده موجب تقویت توان دفاعی و همچنین هجومی ما می‌شود و از این بازی با تلاش همه بازیکنان تیم سربلند بیرون می‌آییم.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: ما یک امتیاز از تیم گیتی پسند بیشتر داریم و اختیار عمل برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در پایان فصل جاری در دست ما است، بنابراین با خیال راحت به کارمان ادامه می‌دهیم.

دیدار صبای قم و میثاق تهران از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ساعت 18 امروز در سالن حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول