اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم:

با تفاضل 2 گل لیگ برتری می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال صبای قم گفت: نقاط ضعف تیم نفت و گاز گچساران و نقاط قوت خود را شناسایی کرده‌ایم و با امید پیروزی به مصاف حریف خود می‌رویم.

با تفاضل 2 گل لیگ برتری می‌شویم

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب برگزار می‌شود و ما در دیدار خانگی با تیم نفت و گاز گچساران صد درصد به دنبال پیروزی و صعود به لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به روند مطلوب تمرینات آماده‌سازی این تیم در طول یک هفته اخیر با تاکید بر آمادگی کامل بدنی و روحی بازیکنان تیم هندبال مردان صبای قم افزود: تیم ما امسال حضور موفقی در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و طبیعی است که بازیکنان ما دوست دارند در ادامه این روند موفق از یک سطح لیگ به سطحی بالاتر آمده و به لیگ برتر راه یابند.

سرپرست تیم هندبال صبای قم ادامه داد: تیم ما در لیگ دسته اول با تیم‌های قوی و مطرحی روبه‌رو بود که سال‌ها سابقه فعالیت در هندبال باشگاه‌های کشور را دارند، بنابراین باید تلاش بازیکنان صبا را ارج نهاد که خود را با قدرت به مرحله‌ای رسانده‌اند که حالا یک قدم تا لیگ برتری شدن فاصله داریم.

وی با اشاره به بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال که امشب بین صبای قم و نفت و گاز گچساران در قم برگزار می‌شود، تاکید کرد: ما در بازی رفت که هفته قبل در گچساران برگزار شد، تنها مشکلی که داشتیم این بود که در نتیجه گرفتن چندان خوب عمل نکردیم.

اخوان بیان داشت: البته این هم به سبب فشار زیادی بود که از جانب تیم میزبان و عوامل محیطی سالن مسابقه به بازیکنان و حتی خود ما وارد شد، با این حال بازی برگشت شرایط کاملا متفاوت است و با شناخت بسیار خوبی که از حریف به دست آورده‌ایم، با قدرت بیشتر گام به میدان خواهیم گذشت تا در هندبال باشگاه‌های کشور لیگ برتری شویم.

وی بیان داشت: ما از 11 بازی 9 بازی را برده‌ایم و امروز با کسب بهترین نتیجه صعودمان به لیگ برتر را مسجل می‌کنیم.

تیم هندبال صبای قم در حالی که دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را با حساب 33 بر 32 به تیم نفت و گاز گچساران باخته است در صورت برتری با اختلاف دو گل در دیدار امروز به لیگ برتر می‌رود.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول