اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال برق‌ شیراز:

جایگاه واقعی برق شیراز و پاس همدان لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال برق‌ شیراز گفت: پاس و برق با قدمت بسیار بالایی که در فوتبال ایران دارند باید در لیگ برتر باشند و جایگاه این دو تیم در لیگ دسته اول نیست.

جایگاه واقعی برق شیراز و پاس همدان لیگ برتر است

قاسم‌غلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، پس از شکست برابر پاس همدان اظهار داشت: این بازی یک رقابت فیزیکی و با درگیری بود و دو تیم با سابقه فوتبال ایران هر کدام 60 تا 70 سال سابقه در فوتبال ایران دارند و جایگاه واقعی آن‌ها وضعیت فعلی نیست.

وی افزود: به هر حال امکانات و مشکلات فوتبال هر شهر باعث شده است تا این دو تیم در لیگ دسته اول باشند.

سرپرست تیم فوتبال برق‌ شیراز درباره مسائل فنی این مسابقه بیان کرد: از نظر فنی بازی خوبی بود، ما پاس را به خوبی آنالیز کردیم فقط تنها چیزی که حتی فکر آن را هم نمی‌کردیم گل خوردن از چنین فاصله‌ای بود.

وی تصریح کرد: ما تمام راه‌ها را برای نفوذ پاس بسته بودیم ولی فوتبال است و مسائل پیش‌بینی نشده آن، که در این روز برای ما رقم خورد.

غلام‌زاده خاطر نشان کرد: ما مقداد قباخلو را از کار انداخته بودیم، توپ‌های سوم را هم به خوبی جمع می‌کردیم و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند که نتیجه را بعد از گل بازگردانند، یک یا دو موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که با بد شانسی به گل تبدیل نشدند.

غلام‌زاده در پاسخ به اینکه چرا در هر فصل برق شیراز برای سقوط نکردن دست و پا می‌زند، گفت: این تنها سوال شما نیست بلکه همه مردم ایران که برق را دوست دارند همین سوال را از ما می‌پرسند، ما در اوایل فصل به علت تغییر و تحولات در انتقال تیم برق به بخش خصوصی یکسری مشکلات را داشتیم.

وی افزود: ما نتوانستیم در ابتدا در مسابقات شرکت کنیم و دو مسابقه ما به همین علت 3 بر صفر به سود حریف‌ اعلام شد، به همین علت کمی از شرایط مسابقات دور شدیم.

کاپیتان سال‌های دور برق درباره حضور محمد عباسی در راس کادر فنی این تیم و تأثیرش گفت: عباسی یکی از مربیان بسیار خوب و بومی شیراز است، تفکرات این مربی باعث شده که در بازی‌ها فوتبال جاندار و با روحیه‌ای را ارائه دهیم، همانطور که شما در این مسابقه هم شاهد آن بودید.

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: داور بسیار عالی بود و قضاوت بسیار خوبی را انجام داد و می‌توان گفت که داور در سطح این مسابقه بود.

غلام‌زاده در پاسخ به مشکل بازوبند کاپیتانی این تیم در این بازی گفت: پس از تعویض کاپیتان، به علت اینکه بازو بند به لباس شیری چسبیده بود مجبور شدیم 10 دقیقه بگردیم تا یک بازو بند دیگر پیدا کنیم که همین امر موجب این مشکلات شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم پاس و برق به روزهای خوب خود در فوتبال ایران بازگردند و شاهد درخشش این دو تیم باشیم.

تیم فوتبال برق‌شیراز در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در قالب هفته نوزدهم میهمان پاس همدان بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پاس همدان خاتمه یافت.

انتهای‌پیام/89018/ر20/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول