اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

دشمن با تحریم‌ها به دنبال نارضایتی مردم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران، هدف دشمن از تشدید تحریم‌ها را نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به نظام و به سطح خیابان‌ آوردن این اعتراضات بیان کرد.

دشمن با تحریم‌ها به دنبال نارضایتی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید احمد خاتمی جمعه شب در همایش بزرگ فجرآفرینان عاشورایی در مسجد صادقیه شهرستان کاشان اظهار داشت: دشمن پیش از آغاز دهه فجر امسال با اعمال تحریم‌های شدید قصد داشت با ایجاد نارضایتی مردم را علیه نظام به خیابان‌ها بیاورد.

وی افزود: آمریکا با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران پیش‌بینی کرده بود طی مدت یک ماه نظام جمهوری اسلامی سقوط می‌کند اما مردم ولایت‌مدار ایران با تحمل تمامی مشکلات در سالگرد سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه مشت بر دهان آمریکا و استکبار جهانی می‌زنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن هنوز به ایجاد نارضایتی و اعتراضات مردمی در ایران امید دارد خاطر نشان کرد: تعویق گفت‌وگوهای 1+5  نیز بر همین اساس بود تا به امید اعتراضی هر چند کوچک، آن ها را اعتراضات صد هزار نفری اعلام کنند.

خاتمی بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور همه جانبه مردم ایران برخلاف پیش‌بینی‌های دشمن تبدیل به مشتی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویی آنان می‌شود و نقشه همه دشمنان را مثل سال‌های گذشته نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: به طور یقین هیئت‌های مذهبی ایران نیز در راهپیمایی 22 بهمن امسال به مانند حضورشان در روزهای تاسوعا و عاشورا همراه با دیگر اقشار جامعه حضوری فعال دارند.

خاتمی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی پرچم اباعبدالله‌الحسین را زنده نگه داشته‌اند از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست مواظب توطئه دشمن برای بی‌محتوا کردن فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی باشند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه همچنین حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را نیز در سرنوشت کشور حائز اهمیت خواند و گفت: مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران امسال در انتخابات پیش رو نیز به مانند انتخابات گذشته شرکتی فراگیر داشته و فردی ولایت‌مدار واقعی، متدین و استکبار ستیز را انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود تا شروع انتخابات معتمدین برای انتخاب و معرفی فرد مناسب برای ریاست جمهوری ایران به جمع‌بندی نهایی برسند.

به گفته وی، حضور همگانی مردم در پای صندوق رأی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، بیعت همگانی با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نام برد و متذکر شد: شکر نعمت ولایت حضور در صحنه و همراهی مسئولان در خط مقدم مبارزه با استکبار است.

همایش بزرگ فجرآفرینان عاشورایی کاشان توسط اداره تبلیغات اسلامی کاشان و همکاری شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و با حضور آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد صادقیه شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام2406/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول