اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

حضور مردم در صحنه از ارکان تداوم انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: حضور مردم در تمام صحنه‌ها یکی از ارکان پیروزی و تداوم انقلاب بوده است.

حضور مردم در صحنه از ارکان تداوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسگری در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه در قرآن مجید وظایف مردم و خداوند بیان شده است، اظهارداشت: اگر بعد از 34 سال از انقلاب توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ناکام مانده است، تنها دلیلش ایمان مردم و رهبری به خداوند بوده است.

وی با اشاره به اینکه هر کجا رهبری، مردم و اهداف نظام وجود داشته باشد، انقلاب شکل گرفته و رشد پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: حضور مردم یکی از ارکان پیروزی و تداوم انقلاب بوده است.

عسگری با بیان اینکه مردم در طول این سه دهه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، اذعان داشت: در طول سه دهه انقلاب از رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برخوردار بوده‌ایم.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اهداف نظام به طور روشن در وصیت‌نامه امام(ره) تبیین شده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز هم‌اکنون در وسط میدان انقلاب دنبال این اهداف است.

وی بعضی از حرکات مسئولان را در بعضی از مقاطع نامناسب ارزیابی و تصریح کرد: اخیرا بعضی‌ها با حرکت‌های خلاف اخلاق و کودکانه خوراک برای بیگانگان فراهم کرده و مردم را ناراحت می‌کنند.

عسگری با اشاره به اینکه احترام مردم به مسئولان تا وقتی است که باور کنند، حرکات در خط انقلاب و گوش به فرمان رهبری است، گفت: مردم زمانی که احساس کنند، حرکات مسئولان موجب رنجش رهبری می‌شود، قاطعانه برخورد می‌کنند.

وی بیان داشت: ملت ایران در تاریخ انقلاب نشان داده‌اند که این انقلاب رایگان به دست نیامده است و مردم برای به دست آوردن آن جان داده‌اند و شکنجه شدند.

عسگری با اشاره به اینکه مردم ما اثبات کرده‌اند در سخت‌ترین مشکلات مقام معظم رهبری تنها نمی‌مانند، ابراز داشت: دنیا در راهپیمایی 22 بهمن می‌بیند که ملت مسلمان ایران با تمام وجود به میدان می‌آید و از انقلاب با چنگ دندان دفاع می‌کند.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع مذاکره با ایران توسط وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد: بسیاری از خبرگزاری‌ها و تحلیل‌گران قبول دارند که این یک ادعای بیش نیست.

عسگری افزود: مذاکره باید در شرایط عادلانه و حفظ حقوق باشد نه با تحریم و گرفتن گلوله به سمت مردم، آنها به این نتیجه رسیده‌اند ایران در تحریم‌ها آمریکا و اروپا را دور زده است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز فروش نفت ایران به بالاترین حد خود رسیده است، اذعان داشت: کشورهای غربی رشد 600 درصدی اختراعات کشور در حال تحریم را می‌بینند.

عسگری گفت: جامعه‌ای که درب‌ها از بیرون به رویش بسته شده است با چنگ و دندان درب‌ها را از درون به روی خودش گشوده است.

انتهای پیام/2655/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول