اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

تحقق گفت‌وگو با منطق زور و اجبار محال است/ درخواست آمریکا از روی نیاز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: تا زمانی که منطق زور و اجبار در ادبیات سردمداران غربی حاکم است، تحقق گفتگو محال است.

تحقق گفت‌وگو با منطق زور و اجبار محال است/ درخواست آمریکا از روی نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رشد همه جانبه کشور با وجود تحریم‌های خصمانه غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: درخواست آمریکا برای مذاکره به واسطه نیاز این کشور به ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اما آنچه که حائز اهمیت است آن است که تازمانی که منطق زور و اجبار در ادبیات سردمداران غربی حاکم است، گفتگو محال است.

امام جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را اتحاد بین آحاد مردم و مسئولان دانست و افزود: رمز ماندگاری ایران اسلامی حفظ این اصل اساسی و تاثیرگذار است.

ابراهیمی‌پور در ادامه سفر رئیس جمهور کشورمان به مصر را زمینه ساز همکاری‌های بیشتر بین کشورهای اسلامی خواند و تصریح کرد: تعامل کشورهای مسلمان ایران و مصر در منطقه بتواند باعث ایجاد یک جبهه واحد علیه گروه‌های کفر و ستم جهانی ایجاد کند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش و بیعت همافران ارتش با حضرت امام(ره) را نیز از تدبیر بالای این نیروی زحمتکش و انقلابی برشمرد و تاکید کرد: این اقدام ارتشیان انقلابی سبب شد تا نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه بین نیروهای نظامی و انقلاب ناکام بماند.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول