اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

آمریکا می‌خواهد با چماق کشورها را به مذاکره وا دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: آمریکا همان‌گونه که دموکراسی را از لوله تفنگ صادر می‌کند، می‌خواهد با چماق کشورها را به مذاکره وا دارد.

آمریکا می‌خواهد با چماق کشورها را به مذاکره وا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: نظام ما در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود با یک عنصر اساسی حفظ شده و آن پیوند مردم و امام(ره) است.

وی افزود: در این کشور بسیار دولت‌ها و مجلس‌ها آمدند و رفتند اما آن که این مملکت را نگاه داشته در آن روز امام خمینی (ره) و امروز شاگرد بزرگوار ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس سپس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با افسران و فرماندهان نیروی هوایی به مناسبت 19 بهمن روز نیروی هوایی فرمودند مسئولان مصالح کشور را حفظ کنند.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب گفتند در آینده درباره برخی بی‌اخلاقی‌ها با مردم سخن خواهند گفت.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز تصریح کرد: رهبری در مورد مذاکره با آمریکا فرمودند وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید حاضریم با ایران بر سر میز مذاکره بنشینیم و در همان حال تحریم جدید وضع و دوباره توطئه می‌کنند.

ایمانی ابراز داشت: در این شرایط، مذاکره بر خلاف مصالح ملی ما است و آنچه دهان برخی را آب انداخته نمی‌توانیم، بپذیریم.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: اگر امروز در زمینه علمی، فناوری و صدها حوزه دیگر به پیشرفت دست یافته‌ایم به خاطر آن بوده که آمریکا با ما قهر کرده و هر چه که به دست آوردیم از همین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با کسی دعوا ندارد و اهل مصالحه و مذاکره هست منوط به آنکه آمریکا تغییر کند، سر عقل بیاید و اشتباهاتش را جبران کند.

به گفته ایمانی، در مقابل کسی که چماق برداشته و می‌گوید اگر مذاکره نکنی می‌زنم، نباید کوتاه آمد.

به گزارش فارس، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز جانشین فرماندهی پایگاه شکاری شهید دوران بود که در سخنانی بر بیعت دوباره نیروی هوایی با فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول