اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

پیشنهاد مذاکره، سلاح توخالی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، ارائه پشنهاد مذاکره مستقیم از سوی آمریکا را سلاح توخالی و زنگار بسته استکبار علیه کشورمان خواند.

پیشنهاد مذاکره، سلاح توخالی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: موضوع مذاکرات از جمله اصلی‏ترین مباحث مد نظر رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی روز گذشته‏شان بود.

وی ادامه داد: ارائه پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران از سوی مقامات آمریکایی مصداق همان هدف‏گیری سلاح کهنه، زنگار بسته و توخالی دشمن به سوی مردم ماست.

علاءالدینی اضافه کرد: آنها بارها نسبت به استفاده از این سلاح در میدان مقابله مبادرت ورزیدند و هر بار ناکام از این عرصه خارج شده‏اند.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: این جمله در میان مردم جامعه ما مشهور است که تفنگ خالی فقط دو نفر را می‏ترساند؛ کسی که تفنگ در دست دارد و کسی که هدف گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این بین، بی‏شک فرد مورد هدف تفنگ خالی در صورت تداوم مقاومت پیروز نهایی آن مجادله خواهد بود.

ارائه پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا مسئله تازه‏ای نیست

علاءالدینی اضافه کرد: امروز موضوع مذاکره در سایه زمینه‏سازی‏هایی از گذشته به شکل پررنگی مورد اشاره قرار می‏گیرد؛ این پیشنهاد همراه با تشدید فشارهای همه‏جانبه یادآور برخی تاکتیک‏های نظامی است.

وی تصریح کرد: در این فشارها، نیروهای متخاصم قبل از ورود به خاک کشور تحت تهاجم با سود جستن از توان توپخانه‏ای مناطق پشتیبانی دشمن را مورد حملات آتش‏باری شدید قرار می‏دهند.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: امروز تحریم‏های شدید اقتصادی همان نقش آتش توپخانه‏ای دشمنان علیه ایران اسلامی برای تحقق مذاکره رو در رو را ایفا می‏کند.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران درمی‏یابیم که پیش کشیدن مبحث مذاکره از سوی آمریکا مسئله تازه‏ای نیست.

رهبری نقش هدایت‏گری خود را به زیبایی ایفا کردند

علاءالدینی اضافه کرد: در خلال همان اظهارنظرهای «جو بایدن» که می‏گوید «کشور من آماده مذاکره مستقیم با ایران است»، جملاتی دیگری مانند اینکه «ایران امروز تحت شدیدترین تحریم‏های طول تاریخ است تا اطمینان حاصل شود که این کشور به سوی موضوع هسته‏ای حرکت نمی‏کند» کمتر مورد اشاره قرار می‏گیرد.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: حال در قبال چنین اظهارنظرهایی از سوی سران ایالات متحده آمریکا، رهبر فرزانه انقلاب همچون 23 گذشته در نقش هدایت‏گری، کنترل و سازماندهی به شکلی واضح و روشن با بیان واژه «من یک انقلابی هستم نه دیپلمات» ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول