اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

ایران اسلامی با اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: ایران اسلامی به برکت وجود رهبری و به پشتوانه ملت همچنان با اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد.

ایران اسلامی با اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ملت بزرگ ما بدون اینکه کشور ابرقدرتی را به عنوان پشتوانه داشته باشند به قله‌های رفیع افتخار دست یافته‌اند، هم‌اکنون نیز بر این سبک و سیاق بوده به سران مستکبر جهان نیازی ندارند.

وی با بیان اینکه افتخار ملت ما وابسته نبودن به کشورهای غربی است، افزود: در طول 34 سال گذشته به ویژه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در حوزه علوم، فناوری، صنعت و ... تحقق یافته است، به طوری که همه این موفقیت‌ها در سایه تعامل و همدلی به دست آمده است.

امام جمعه چایپاره به فرا رسیدن جشن بزرگ انقلاب در 22 بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز حضور پرشور و افتخارآفرین را به منصه ظهور می‌رسانند، به طوری که چشم دشمنان اسلام به این حضور خیره می‌ماند و رسانه‌های بیگانگان نیز از انعکاس آن ناگزیر خواهند بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی ثابت کرده‌اند در برهه‌های حساس و دالان‌های تاریک تاریخی همواره در میدان هستند، ادامه داد: در سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب نیز ملت ما حضور پرآوازه‌ای داشته و با سر دادن شعارهای ضد استکباری لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند.

ابراهیمی مورد توجه قرار دادن راهنمایی‌های مقام معظم رهبری را یک ضرورت جدی قلمداد کرد و اظهار داشت: چنانچه مردم و مسئولان در سمت و سویی که ایشان نشان می‌دهند، قدم بردارند به طور قطع حال و آینده کشورمان درخشان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/61002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول