اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

دشمنان در فتنه 88 قصد مصادره انقلاب را داشتند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در فتنه 88 قصد مصادره انقلاب را به نفع خود داشتند.

دشمنان در فتنه 88 قصد مصادره انقلاب را داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ‌در یادواره شهدای انقلاب ‌در مشهد ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امروز در فضای انقلاب اسلامی پیام بزرگی در سراسر دنیا بر اساس رویکرد دینی ایجاد شده است.

وی افزود: روزی جهانیان در بن‌بست اندیشه و مباحث دینی قرار داشتند ؛ آن زمان باید مسائل خود را در اردوگاه شرق و غرب جستجو می‌کردند، وضع نابسامانی که در آن فضا وجود داشت انسان‌ها را در تنگنای شدیدی قرار داده بود.

پژمانفر ادامه داد: اما در چنین وضعیتی امام راحل یک پیام مهم و بزرگ را در دنیا مطرح کردند و گفتند دین مرجع و پناهگاهی است که انسانها را از بن‌بست‌ها خارج و به پناهگاه امنی سوق می‌دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این پیام در دنیا آثار بسیار زیادی را به خود معطوف کرد و ابرقدرت‌ها در برابر این رویکرد دینی احساس خطر کردند.

وی یادآور شد: برای مقابله با رویکرد دینی و انقلاب اسلامی هزاران تشکیلات و گروهک مختلف تشکیل و تلاش کردند تا در این مسیر انحراف ایجاد کنند اما مردم با بصیرت ایران تمام این مشکلات را پشت سر گذاشتند.

پژمانفر بیان کرد: تنها عاملی که سبب شد مردم جمهوری اسلامی ایران تمام تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند، پیوند عمیق مردم با ولایت فقیه است.

عضو مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرکدام از این تهدیدها اگر در جای دیگری از دنیا رخ می‌داد رژیم‌ها را از بین می‌برد اما به لطف خدا و تدبیر حکیمانه ولی فقیه تمام تهدیدها را با موفقیت پشت سر نهادیم.

وی تاکید کرد: در مدت هشت سال دفاع مقدس، عراق در برابر ایران نبود بلکه تمام دنیا برای مقابله در برابر ایران اسلامی ایستاده بودند اما اطاعتی که مردم از امام راحل داشتند تهدیدهای بزرگ را تبدیل به فرصت کرد.

پژمانفر اظهار کرد: اوائل جنگ تحمیلی به دلیل اینکه دچار کمبود امکانات نظامی بودیم عده‌ای معتقد بودند تنها 45 روز می‌توانیم در برابر دشمن بجنگیم اما ما بدون اینکه بگذاریم حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی کم شود به مدت هشت سال مقاومت و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به سبب مصلحت‌اندیشی هنوز نمی‌توان به لایه‌های مختلف فتنه سال 88 پرداخت ولی باید توجه داشته باشیم که عده‌ای برنامه‌ریزی داشتند تا جریان انقلاب را به نفع خودشان مصادره کنند.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به ثمر نشسته است و همین امر زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) می‌گردد.

انتهای پیام/70025/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول