اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

عنایت الهی موجب پیروزی انقلاب شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: عنایت الهی مقدمات به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.

عنایت الهی موجب پیروزی انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت، حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، به فرا رسیدن ایام‌الله فجر اشاره کرد این دهه را تبریک گفت و اظهار داشت: ملت کشور ما به خاطر تاسیس حکومت دینی و به زیر کشیدن طاغوتیان به خیابان‌ها رفته و بر ضد حکومت وقت قیام کردند، بنابراین مشمول لطف ایزد قرار گرفته و به پیروزی نهایی دست یافتند.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی قبل از انقلاب هیچ‌گونه احاطه‌ای بر ثروت‌ و منابع طبیعی خود نداشتند و در این میان می‌توان چگونگی بهره‌برداری از پالایشگاه‌های نفت آبادان، اهواز و ... را مثال زد، چرا که در آن سال‌های سیاه و خفقان مستشاران خارجی این ثروت ملی را به تاراج می‌بردند و سهمی به ملت ایران اختصاص نمی‌یافت.

امام جمعه پلدشت به اعمال تبلیغات سوء علیه کشورمان در طول 34 سال گذشته اشاره کرد و افزود: ایادی استکبار جهانی به طور پیوسته با اعمال سیاست‌های مختلف درصدد آن است، چهره نظام اسلامی به ویژه اسلام را در اذهان عمومی خدشه‌دار کند، حال آنکه انقلاب را همه ملت‌ها شناخته برای الگو قرار دادن حرکت‌های ملت ما نهایت تلاش خود را می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای عمل به موازین اسلامی در کشورمان تلاش می‌شود، افزود: ملت و سران حکومتی ایران اسلامی تلاش می‌کنند نه‌تنها در زبان بلکه در عمل نیز خود را با آموزه‌های غنی دین مبین اسلام وفق دهند و برای عملیاتی کردن این مفاهیم تلاش می‌کنند.

امام جمعه پلدشت توجه به منویات رهبری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: هم‌اکنون از نظر سیاسی در برهه حساسی قرار گرفته‌ایم، بنابراین می‌طلبد فرمایشات رهبری را مانند گذشته مورد توجه قرار داده و برای عمل کردن به آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/61002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول