اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

حرکت مردم در سال 57 الگویی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: حرکت مردم در سال 1357 یک الگوی بی‌بدیل است زیرا عظیم‌ترین انقلاب جهان را رقم زدند.

حرکت مردم در سال 57 الگویی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: ملت بزرگ و غیور کشورمان در سال 1357 انقلاب بزرگی را رقم زدند که نمونه آن در طول تاریخ مشاهده نشده و توسط مورخان نیز تا به حال ثبت و ضبط نشده است.

وی دهه مبارک فجر را نقطه عطفی در تاریخ نه‌تنها کشورمان بلکه جهان دانست و افزود: همه ملل مظلوم و ستم‌کشیده جهان، انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار داده و در تلاش هستند با الهام گرفتن از خیزش ملت ایران اسلامی در سرزمین خود حکومت دینی و مردم‌سالار را تاسیس کنند.

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه را پیش‌رو داریم، افزود: ملت ایران اعم از باسواد، کم‌سواد، پیر، جوان و ... در این گردهمایی بزرگ حضور به هم رسانده با سر دادن شعارهای ضد استعماری لرزه بر اندام دشمنان جهان می‌اندازند و برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب ورق می‌زنند.

محمودی بر لزوم اتحاد و همدلی ملت ایران و پرهیز از اختلافات تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 34 سال گذشته به بهانه‌های مختلف تلاش کرده‌اند به کشورمان لطمه بزنند ولی ناکام مانده‌اند و امروز بدیهی است ترفندهای مختلف را برای تسلیم ملتمان به کار ببندند پس باید هوشیار بوده با گوش فرا دادن رهنمودهای رهبری برای مجد و عظمت یافتن کشورمان تلاش کنیم.

محمودی به حضور تأثیرگذار قشرهای فرهیخته جامعه از جمله دانشجویان، اساتید، روحانیان در راهپیمایی اشاره کرد و افزود: حضور یافتن این افراد در پیوستن سایر اقشار جامعه به سیل خروشان راهپیمایی تأثیرگذار است و موجب رغبت مضاعف آن‌ها برای شرکت در این رویداد تاریخی می‌شود.

انتهای پیام/61002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول