اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

حفظ منافع ملی در گرو وحدت مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافت گفت: مقام عظمای‌ ولایت می‌فرمایند «مسئولان کشور در قوای سه گانه و همه بدانند که حفظ منافع ملی، در پرهیز از اختلاف است»، لذا حفظ منافع ملی در گرو وحدت مسئولان است.

حفظ منافع ملی در گرو وحدت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام جلیل طالبی‌زاده  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: خداوند دو ویژگی در یک حدیث قدسی از خودش بیان کرده است که بسیار والا و برتر هستند و فرمودند «هر انسانی به حق بندگی مرا بکند این دو ویژگی را در وجودش نهادینه می‌کنم»، ویژگی‌هایی که در این آیات بیان شده است، اول اینکه هر چیز را که بخواهید، فراهم می‌شود و دوم اینکه همیشه جاودانه و زنده می‌مانید.

وی افزود: انسان اگر به حق بندگی خدا را پیشه کند، همه چیز به دست می‌آورد، نمونه بارز این کلام خداوند،

حضرت امام خمینی(ره) هستند که خواستند انقلاب کنند و برای خدا مردم را از طاغوت نجات دهند، توانستند در شرایطی که حتی کودکان در مدارس ابتدایی کنترل می‌شدند این نهضت را ایجاد کنند.

طالبی‌زاده تصریح کرد: دومین ویژگی بیان شده نیز بر وجود حضرت امام خمینی(ره) صدق می‌کند تا زمانی که دنیا وجود داشته باشد تا زمانی که انسان بر روی زمین باشد، نام حضرت امام خمینی(ره) زنده است و همه جا از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی بیان کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ چیز برای رشد و شکوفایی کم نداریم، ما باید مراقب داشته‌های‌ خود باشیم، نباید بگذاریم دست‌های بیگانه بین ما تفرقه بیفکند.

طالبی‌زاده خاطرنشان کرد: ایران کشوری عدالت پیشه است، نباید بی‌عدالتی رواج یابد، ما زمینه ساز ظهور حضرت

حجت‌بن‌الحسن(عج) هستیم، نباید از این مسئله غافل شد.

وی اذعان داشت: تنها چیزی که می‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه وارد کند، عدم وحدت است، همان‌گونه که مقام عظمای‌ ولایت می‌فرمایند «مسئولان کشور در قوای سه‌گانه و همه بدانند که حفظ منافع ملی در پرهیز از اختلاف است.»

طالبی‌زاده با بیان اینکه ملت ایران شکست‌ناپذیر است، افزود: ما مشکلاتی زیادی را با موفقیت هر چه تمام‌تر پشت سر گذاشته‌ایم، ما هشت سال دفاع را از یاد نبرده‌ایم، ما بی‌دلیل تحریم نشده‌ایم و این را پشت سر می‌گذاریم، اما زیر بار خفت نمی‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: ما با تمام قوا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم تا به استکبار نشان دهیم هر چه برای به زمین زدن ما بیشتر تلاش کند ما سربلندتر می‌شویم.

انتهای پیام/80024/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول