اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حفظ وحدت بهترین راه برای مقابله با نقشه‌‏های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ وحدت مسلمین بهترین راه برای مقابله با نقشه‌‏های دشمنان اسلام است.

حفظ وحدت بهترین راه برای مقابله با نقشه‌‏های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در جمع مدیران و فرماندهان سپاه استان با گرامیداشت سی و چهارمین فجر پیروزی، اظهار داشت: نعمت رهبری و ولایت عامل بسیار مهمی در کسب این موفقیت‌ها بوده است.

وی با تشریح دلایل قیام مردم ایران بر علیه رژیم ستم شاهی، ابراز داشت: فساد اخلاقی و مالی شاه، درباریان و نزدیکان شاه، حیف و میل بیت المال در راه خوشگذرانی و اهداف شخصی درباریان، وابستگی کشور به دولت‌های غربی و آمریکا، ذلت و تحقیر مردم ایران در تصویب بعضی از قوانین و قراردادها از جمله کاپیتولاسیون و نادیده گرفتن احکام نورانی اسلام همچنین عقب ماندگی وابستگی کشور در ابعاد مختلف به بیگانگان از مهم‌ترین این عوامل است.

سرافراز ادامه داد: تأسیس نظام اسلامی بر اساس نظریه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی، انقراض و به نابود ساختن سلسله 2500 ساله ستمشاهی و احیای فرهنگ و تمدن اسلامی و موفقیت‌های علمی جوانان این مرز و بوم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری رسالت جوانان را مجاهدت علمی و تحصیل علم و دانش بر شمرد و گفت: آینده این مرز بوم به دست نوجوانان و جوانان رقم خواهد خورد و در راه رسیدن به سازندگی و آبادانی آینده کشور باید همه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان مسلمین از صدر اسلام به دنبال تفرقه انگیزی و توطئه بوده‌اند و این فتنه‌ها هنوز ادامه دارد، گفت: تمسک به سیره نبی مکرم اسلام و حفظ وحدت مسلمین بهترین راه برای مقابله با نقشه‏های دشمنان اسلام است.

سرافراز به نقش وحدت و همدلی در جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان بدنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین هستند، بنابراین باید دشمن را با وحدت و یکپارچگی در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

انتهای پیام/68001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول