اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

مسئولان نظام با خدمت صادقانه پاسدار خون شهیدان باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان از مسئولان به عنوان سربازان نظام جمهورری اسلامی یاد کرد و گفت: مسئولان نظام با خدمت صادقانه به جامعه پاسدار صدیق خون شهیدان باشند.

مسئولان نظام با خدمت صادقانه پاسدار خون شهیدان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمد علی احمدی در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار سمیرم ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری همه جانبه امام (ره) و وحدت و همت بلند مردم آزادی‌خواه ایران اسلامی محقق شد و امروز هم در سایه ولایت فقیه و با پشتوانه قوی مردمی جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های پیچیده دشمنان را پشت سر می‌گذارد.

وی اقتدار نظام اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران دانست و افزود: ملت ایران، ملتی شهید پرور، انقلابی، بصیر و آگاه هستند که تبعیت و اطاعت از رهبری را در زمان‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان با تأکید بر خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت مسئولان به جامعه تصریح کرد: مسئولان نظام بعنوان سربازان جمهوری اسلامی باید با خدمت صادقانه پاسدار صدیق خون شهیدان باشند.

وی افزود: خدمت توأم با معنویت، علم، تخصص، آگاهی و کار کارشناسی شده همراه با انتقادپذیری در پیشبرد عملکرد و فعالیت‌ها نقش ارزنده‌ای دارد.

احمدی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی رزمندگان با تصریح کرد: همه هیمنه استکبار در برابر ایمان و اعتقاد مردم مسلمان ایران در آن جنگ نابرابر سنجیده شد و دست آوردی جز اعتراف به شکست و ذلت برایشان نداشت.

وی اضافه کرد: شهرستان سمیرم یکی از شهرستان‌های شهید پرور و انقلابی است که مردمانش در همه صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند و ثابت کرده‌اند ولایت مداری مسیر روشن آنها است.

به گزارش فارس، محمد رضا عسگریان بخشدار سابق بادرود نطنز به عنوان معاون فرماندار سمیرم معرفی و از خدمات سید جلال فاطمی در طول هشت ماه خدمت در سمیرم تقدیر شد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول