اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس همدان

جدال مسالمت‌آمیز برادران برقعی/ مجمع تک کاندیداتوری در همدان مرسوم شده است

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس استان همدان با حضور دبیر فدراسیون تنیس برگزار شد با اتفاقات جالبی همراه بود.

جدال مسالمت‌آمیز برادران برقعی/ مجمع تک کاندیداتوری در همدان مرسوم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس استان همدان بعد از ظهر امروز با حضور دبیر فدراسیون تنیس و اعضای این مجمع برگزار شد.

در ابتدا و بنا به اعلام قبلی سید امیر و سید عادل برقعی که برادر هستند قرار بود به عنوان کاندیدا برای تصدی پست ریاست هیئت تنیس همدان رقابت کنند که سید امیر برقعی کناره‌گیری کرد.

سید امیر برقعی که برای ریاست این هیئت کاندیدا شده بود دلیل کارش را مشغله کاری در زمینه مربی‌گری در میادین بین‌المللی و پست خود در فدراسیون تنیس عنوان کرد.

مجمع انتخاباتی تنیس همدان مانند چند مجمع قبل استان مانند تنیس روی میز، گلف و دوچرخه‌سواری با یک کاندیدا برگزار شد و این به یک رسم و بدعت در همدان تبدیل شده است.

شاهرخ کشاورز که ریاست مجمع را بر عهده داشت با تأخیر 40 دقیقه به مراسم انتخابات رسید و این تأخیر گویا به دلیل جریمه شدن توسط پلیس راهور محور تهران ـ همدان بوده است.

افتخاری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به دلیل همزمانی با مجمع در جلسه  مهم دیگری حضور داشت و رسول منعم معاون توسعه ورزش اداره ورزش نایب رئیس جلسه را بر عهده داشت.

نبود نماینده حراست اداره ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع از اتفاقات دیگر بود که کاملاً مشهود بود.

به دلیل عدم گسترش رشته تنیس در شهرستان‌ها و سازمان‌های تابعه استان تعداد اعضای مجمع کمتر از مجامع بود و فقط 17 نفر حق راه داشتند.

سید عادل برقعی از 17 راه مأخوذه با کسب 16 رأی توانست به عنوان رئیس هیئت تنیس همدان انتخاب شود و چهار سال عهده‌دار این مسئولیت شد.

در پایان این مجمع از سید حسن برقعی که از پیشکسوتان رشته‌های تنیس و سوارکاری در استان همدان بوده و در سال‌های قبل رئیس هیئت تنیس بوده با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

سید عادل برقعی با سن 32 سال یکی از کم سن و سال‌ترین رؤسای هیئت تنیس در کشور محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس در پایان این مراسم از مسئولان همدان خواست که بیش از پیش از حضور برادران برقعی در استان و رشد رشته تنیس بیشتر استفاده کنند و با توجه به موفقیت این دو برادر در سطح بین‌المللی و جهانی در زمینه مربیگری و داوری همدان در آینده نزد یک حرفی برای گفتن داشته باشد.

شاهرخ کشاورز که در کنار دبیری فدراسیون از گزارشگران این رشته در تلویزیون است با روی‌ باز و خوش پاسخگوی سئوالات دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان بود.

انتهای پیام /89020/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول