اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور آگاهانه در انتخابات

سرنوشت کشور را به انسانی ولایت‌پذیر بسپاریم / پیوند با ولایت در گرو انتخاب آگاهانه

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه مادی و معنوی کشور باید در انتخابات آینده سرنوشت کشور را به دست انسانی ولایت‌پذیر بسپاریم.

سرنوشت کشور را به انسانی ولایت‌پذیر بسپاریم / پیوند با ولایت در گرو انتخاب آگاهانه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه پر فروغ فجر به مردم این استان با بیان این‌که برای روشن شدن اذهان نسبت به وقایع انقلاب باید نگاهی به تاریخ درخشان 30 تا 40 سال قبل بیندازیم، تصریح کرد: این تاریخ به دلیل بصیرت و در صحنه بودن مردم همواره در ایران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون درخشان و منور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با طرح چند سؤال که کجای کار بودیم، چه داشتیم و اکنون کجا هستیم و چه وظیفه‌ای در برابر داشته‌های خود داریم، افزود: باید از خود باز هم بپرسیم که امام به چه دلیل قیام کرد و انقلاب برای چه بود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از 49 سال پیش یعنی از سال 42 که آمریکا در این کشور غوغا می‌کرد رژیم از امام سه نکته را طلب کرد یکی این‌که از اسلام و در خطر بودن آن صحبت نکند دوم این‌که از اسرائیل سخنی به میان نیاید و دست آخر از خاندان پهلوی حرفی زده نشود.

صابری این خواست رژیم را دیکته شده از سوی آمریکایی‌ها دانست و گفت: آن‌ها می‌دانستند که اگر از این سه موضوع سخنی به میان نیاید چیزی از مبارزه و هویت نهضت باقی نخواهد ماند.

وی با جالب خواندن حضور امام در کشور و انتخاب مسیر حرکت و استقرار در بهشت زهرا خاطرنشان کرد: امام از همان ابتدا با هدف و تدبیر وارد کشور شد و با این حرکت خود نشان داد که قبل از هر چیز مبنای کار خود را بر ارکانی چون مردم و دانشگاهیان و متفکران و البته شهدا بنیان گذاشته است.

صابری دلایل پیروزی انقلاب را نیز برشمرد و گفت: اگر خواسته باشیم بدانیم که چه چیزی باعث پیروزی شد باید به اجرای دستورات مکتب نورانی اسلام، رهبری پیامبرگونه امام راحل، حضور هوشمندانه مردم در صحنه و همراهی امت با امام اشاره کرد.

وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب را در کلمه وحدت دانست و گفت: اگر چهار یا پنج انقلاب بزرگ دنیا را با انقلاب خود مقایسه کنیم در خواهیم یافت که علت شکست و یا نافرجامی آن‌ها نبود چنین شاخصه‌هایی بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرایط کنونی و لزوم حرکت پشت سر ولایت و حفظ اتحاد اشاره کرد و گفت: اگر گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشیم شیطنت‌های استکبار هیچ ثمره‌ای نخواهد داشت.

این مسئول ارشد و نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط کشور در آستانه انتخابات را حساس عنوان کرد و گفت: باید هر تفرقه‌ای را کنار گذاشت و گوش به فرمان ولایت بود.

صابری با ذکر این نکته که باید با انتخاب درست در انتخابات ریاست‌جمهوری پیوند خود را با رهبری تقویت کنیم، تصریح کرد: همه باید با حضور آگاهانه خود کشور را به دست انسانی خداترس، مردم‌دار و ولایت‌مدار بسپاریم.

انتهای پیام/2571/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول