اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 231

تاجیک: پرهیز از تجملات و استفاده از اجناس ایرانی نخستین گام اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی باید از تجملات و ریخت و پاش‌های اضافی در خانه و محیط کار کم کرده و از اجناس ایرانی استفاده کنیم تا با این کار به تولید ملی خدمت کنیم.

تاجیک: پرهیز از تجملات و استفاده از اجناس ایرانی نخستین گام اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر حوزه بسیج اصناف شهرستان پیشوا با همکاری پایگاه بسیج اصناف خواهران اقدام به برگزاری مراسم یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر بر لزوم گرامی داشت ایام‌الله به‌ویژه ایام دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام عظیم الشأن امت و شهدا انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و شهدای شهرستان مقدس پیشوا و شهیده ناهید فاتحی کرجو تاکید کرد.

حجت‌الاسلام باقر تاجیک با اشاره به جایگاه علمی و معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ایشان یک الگوی ارزنده و اسوه برای همه آحاد مردم به ویژه خواهران بسیجی است و ابعاد شخصیتی ایشان در زمینه زهد، از خود گذشتگی، شجاعت و پیروی از ولایت و امامت برای همه واضح و روشن است.

وی در ارتباط با ویژگی‌های ارزنده امام خمینی (ره) نیز بیان داشت: همانطور که حضرت فاطمه زهرا (س)به عنوان کوثر از طرف خدای متعال بر پیامبر اکرم (ص) فرستاده شد امام راحل نیز به عنوان فرزند و سلاله پاک از نسل فاطمه زهرا (س) به عنوان کوثر برای ملت ایران اسلامی فرستاده شد تا حکومت طاغوت و ستم شاهی 2500 ساله پهلوی را برچیدند و حکومت الهی و اسلامی را جایگزین کنند.

حجت‌الاسلام تاجیک با تاکید بر حفظ امانات الهی و شکرگزاری و قدردان بودن از نعمات الهی تصریح کرد: خواهران بسیجی باید قدر ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی را بدانند و در همه مراحل پشتیبان مقام ولایت باشند و همیشه پست سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و بر بصیرت و بینش و آگاهی خودشان در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی  و اقتصادی بیفزاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا در پایان خطاب به خواهران بسیجی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم دشمن و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان از ابتدای انقلاب تا به الان وجود داشته و ادامه دارد اما ما موظفیم در مقابل این هجمه‌های دشمن از هیچ تلاش کوتاهی نکنیم، به‌ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی که باید از تجملات و ریخت و پاش‌های اضافی در محیط خانه و محیط کار کم کنیم و از اجناس ایرانی استفاده کنیم تا با این کار به تولید ملی کشورمان خدمت کنیم.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول