اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله فجر

یادواره‌های شهدای معظم شهرستان اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک از برگزاری یادواره‌های شهدای معظم این شهرستان در ایام‌الله فجر خبر داد.

یادواره‌های شهدای معظم شهرستان اراک برگزار می‌شود

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره 65 شهید ورزشکار، برگزاری سومین یادواره یک‌صد شهید مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، گرامیداشت یاد و خاطره 18 شهید انقلاب اسلامی و یادواره 22 شهید مسجد قائم آل محمد(عج) شهرستان اراک در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یادواره 65 شهید ورزشکار شهرستان اراک روز دوشنبه 16 بهمن ماه در سالن دو هزار نفری ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهر و استان برگزار خواهد شد.

سومین یادواره یک‌صد شهید مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با عنوان «عرشیان، با ولایت تا شهادت» روز چهارشنبه 18 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در خیابان شهدا، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک برگزار می‌شود که در این برنامه حجت‌الاسلام دارستانی از قم در سیره شهدا سخنرانی و عباس حیدرزاده مداحی خواهد کرد.

گرامیداشت یاد و خاطره 18 شهید انقلاب اسلامی شهرستان اراک

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک افزود: گرامیداشت یاد و خاطره 18 شهید انقلاب اسلامی شهرستان اراک با ذکر خاطره و سخنرانی پیرامون شهدا و انقلاب اسلامی همزمان با گلباران قبور مطهر شهدای اراک در عصر روز پنج‌شنبه 19 بهمن و از ساعات 15 برگزار می‌شود و پس از آن قبور این جاودانگاه تاریخ گلباران خواهد شد.

همچنین سومین یادواره 22 شهید مسجد قائم‌آل محمد(ص) همزمان با آغاز اولین روز از ایام دهه فجر در مسجد قائم آل محمد(ص) واقع در خیابان مشهد برگزار خواهد شد که این مراسم با سخنرانی چند رسانه‌ای و سخنرانی سردار حاج محسن کریمی و مداحی حاج ابوذر بیوکانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و با حضور مردم ولایت‌مدار پس از نماز مغرب و عشاء در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول