اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد

کشف 3 موقوفه جدید در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از کشف سه موقوفه جدید به ارزش 92 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

کشف 3 موقوفه جدید در فردوس

حجت ‌لاسلام والمسلمین دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مردم اعتقاد خاصی نسبت به موقوفات دارند بنابراین در زمینه شناسایی موقوفات همکاری لازم را با اوقاف دارند که البته باید در این ارتباط تبلیغ لازم و مناسب انجام شود.

وی با اشاره به موقوفات کشف شده در قالب طرح دهگردشی و استفاده از توان همیاران وقف و موقوفات در شهرستان فردوس و منطقه افزود: برنامه دهگردشی در شناسایی و کشف موقوفات نقش مهم و بسزایی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس از کشف سه موقوفه جدید به ارزش 92 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 16 ساعت آب و اراضی در روستای گستج، یک فنجان آب بلده و یک باب منزل وقف بر عالم مسجد فردوس از جمله این موقوفات است.

همیاران وقف نقش بسزایی در شناسایی موقوفات دارند

خدایی به کارگیری افراد معتمد به عنوان همیاران وقف در شناسایی موقوفات را از اقدامات مهم و تاثیرگذار این اداره در شناسایی موقوفات دانست و تصریح کرد: همیاران وقف نقش مهمی در شناسایی موقوفات دارند.

وی یادآور شد: استفاده از توان همیاران وقف می‌تواند در شناسایی املاک موقوفه و معرفی آن به اوقاف بسیار موثر باشد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در این شهرستان خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پس از نماز مغرب و عشا در محل بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس برگزار می‌شود.

خدایی افزود: این محفل نورانی به یاد امام و شهدا و با حضور رضا عابدین‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان رضا گلشاهی نفر اول مسابقات قرآن کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول