اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

کارنامه موفق پژوهشی، جواز ورود به عصر جدید است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به نقش مهم پژوهش در عرصه‌های مختلف گفت: جواز ورود به عصر جدید، داشتن کارنامه موفق در زمینه انجام فعالیت‌های پژوهشی است.

کارنامه موفق پژوهشی، جواز ورود به عصر جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی "مباحث راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها که به همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقالات دریافتی در این همایش 700 مقاله بوده که از این تعداد 178 مقاله به عنوان سخنرانی و 333 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شده است.

وی ابراز داشت: مقالات این همایش ملی را 48 نفر از اعضای هئیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور به صورت الکترونیکی داوری کرده‌اند.

لزوم کاربردی کردن یافته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها

محمودی با تبریک سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که با مدیریت هوشمند و حساب شده توانسته بذر امید را در دل دوستداران نظام اسلامی بکارد و دشمنان را مأیوس کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهش را زاویه و دریچه شناخت دانست و تصریح کرد: پیچیده‌ترین مسائل راه حل‌های پیچیده دارند که آن‌ها را نخبگان و اندیشمندان کشف می‌کنند.

محمودی با تأکید بر کاربردی کردن یافته‌های پژوهشی اذعان داشت: هر تصمیمی که در حوزه صنعت، پزشکی، روانشناسی، اداره خانواده و دیگر حوزه‌ها گرفته می‌شود باید مبتنی بر پژوهش و دانش باشد.

وی جواز ورود به عصر جدید را داشتن کارنامه پژوهشی قابل قبول دانست و عنوان داشت: کاوشگری و پژوهش در حال احیا شدن است و دنیای امروز دنیای تراوش‌های فکری و نوآوری‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: دانشگاه‌ها یکی از مکان‌ها و بسترهای مناسب توسعه و تعالی کشورها و ملت‌ها به شمار می‌روند.

محمودی همراه شدن و آشنایی هر چه بیشتر  دانشجویان و اساتید با پژوهش و کاربردی کردن علوم را از ضروریات یک واحد دانشگاهی عنوان کرد.

وی بیان داشت: مردمان انسان‌هایی هستند که می‌توانند دنیا را تغییر دهند و این مهم بایستی از کودکی به عنوان یک فرهنگ در ذهن همه ما نقش ببندد تا بتوانیم مانند کشورهای پیشرفته مسیر ترقی را سریع‌تر پیموده و موفق‌تر عمل کنیم.

محمودی پیشگام و پیشقدم بودن در پژوهش و تحقیقات را از مهم‌ترین شاخص‌های رقابتی در دنیای امروز دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از دانشجویان و اساتید و فعالان عرصه تحقیقات و پژوهش حمایت می‌کند.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول