اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوراسگان مطرح کرد

لزوم هدایت کمک‌های خیران به بخش تحقیقات و فناوری

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوراسگان گفت: باید مردم را به سمت و سویی سوق دهیم که کمک‌های مردمی از حالت‌های سنتی به سمت و سوی علم و تحقیقات سوق پیدا کند.

لزوم هدایت کمک‌های خیران به بخش تحقیقات و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مسعود میردامادی شامگاه گذشته در نشست افتتاح پژوهشکده طب‌الصادق اظهار کرد: خیریه کارآفرین با 70 نفر هیئت امنا و 11 نفر هیئت مدیره ایجاد شد و طرح‌ها و برنامه‌هایی برای جذب اعتماد مردم را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل این خیریه پرورش خلاقیت و آموزش کارآفرینی بود، افزود: پس از اینکه دولتمردان از مسئله ایجاد این پژوهشکده استقبال کردند پیوند مناسبی میان خیریه و دانشگاه‌ ایجاد و قرارداد تأسیس پژوهشکده طب‌الصادق بسته شده و طرح ایجاد این پژوهشکده با همت جهاد کشاورزی استان، خیریه کارآفرین و دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان شکل گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوراسگان با بیان اینکه این پژوهشکده در زمینه گیاهان دارویی، داروسازی سنتی، طب سنتی و غذاهای سالم و ارگانیک فعالیت می‌کند، تصریح کرد: ایجاد چرخه و تشکیل زنجیره کامل میان چهار حوزه علم و فناوری، نوآوری، کارآفرینی در زمینه گیاهان دارویی، طب سنتی، غذای سالم، آموزش(استاد و شاگردی)، تحقیقات، مشاوره و تولید، خدمات فنی و مهندسی، پزشکی، استانداردسازی صادرات و واردات از اهداف این پژوهشکده است.

وی اشاره به اینکه خیریه کارآفرین با دانشگاه خوراسگان، خمینی‌شهر، شهرکرد مجلسی و مهاجر ارتباط دارد، ادامه داد: باید سعی کنیم مردم را به سمت و سویی سوق دهیم که کمک‌های مردمی از حالت‌های سنتی به سمت علم و تحقیقات رشد پیدا کند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوراسگان تأکید کرد: این مؤسسه دو مجوز به نام مؤسسه عام‌المنفعه طب‌الصادق از وزارت کشور و شرکت تعاون دانش بینیان از وزارت کار دارد.

به گزارش فارس مؤسسه عام‌المنفعه پژوهشی ترویج سلامت طب‌الصادق روز چهارشنبه 24  بهمن‌ماه با اجرای مراسمی در دانشگاه آزاد به طور رسمی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول